تصمیمات تازه درباره نظافت و نگهداری شهر ، دو روز هفته برای بهبود شرایط بزرگراه ها مشخص شد ، کارشناسان به صورت میدانی نظارت می نمایند

به گزارش وبلاگ ساده، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در راستای حل چالش های موجود و حفظ و نگهداری بهینه شهر از طرح تازه این سازمان در مورد بهبود شرایط و نگهداشت بزرگراه ها در روزهای پنجشنبه و آدینه اطلاع داد.

تصمیمات تازه درباره نظافت و نگهداری شهر ، دو روز هفته برای بهبود شرایط بزرگراه ها مشخص شد ، کارشناسان به صورت میدانی نظارت می نمایند

به گزارش وبلاگ ساده آنلاین، در نشست مدیریت شهری منطقه ها 22گانه که با تاکید محمدمهدی عزیزی، مدیر عامل سازمان در راستای حل چالش های موجود در حوزه نگهداشت شهر و با حضور مدیر عامل و معاونان سازمان و مدیران خدمات شهری منطقه ها 22 گانه برگزار گردید، ضمن آنالیز امور جاری در زمینه نیازها و کاستی های موجود در مورد حفظ و نگهداری بهینه شهر، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

عزیزی در این جلسه با تاکید بر انجام عملیات ویژه به وسیله مدیران خدمات شهری منطقه ها در مورد آنالیز نیازها و کاستی های موجود در حوزه رنگ آمیزی، شستشو و به روزرسانی مخازن، تجهیزات رفت و روب شهر و... در زمینه اجرای موارد ارسالی از سوی این سازمان پیشنهادهایی را ارائه داد و طرح تازه این سازمان در مورد بهبود شرایط و نگهداشت بزرگراه ها در روزهای پنجشنبه و آدینه را تشریح کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر اینکه تمامی نیروهای خدمات شهری به طور شبانه روزی اقدامات مربوط به رفت و روب شهر را انجام می دهند، گفت: از شهروندان می خواهیم تا هرگونه نقص و ایراد در حوزه نظافت شهر را به وسیله سامانه های ارتباطی شهرداری تهران اعلام نمایند تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به برطرف آنها اقدام کنیم.

در ادامه این نشست شادی مالکی، معاون امور منطقه ها سازمان مدیریت پسماند گفت: طرح ویژه بهبود شرایط و نگهداشت بزرگراه ها در روزهای پنجشنبه و آدینه به منطقه ها ابلاغ شده است که به همت عوامل خدمات شهری و با استفاده از امکانات و با به کارگیری ماشین آلات مکانیزه رفت و روب در منطقه ها مختلف در حال پیگیری است.

او با تاکید بر انجام وظایف اصلی خدمات شهری در منطقه ها از قبیل رفت و روب به موقع معابر، لایروبی انهار، شست و شوی جداول، معابر و تابلوها و المان های شهری، نوسازی، تعمیر و شست و شوی به موقع مخازن و زیر مخزنی ها گفت: کارشناسان و ناظران این سازمان نیز به صورت میدانی در منطقه ها حضور داشته و طبق برنامه بازدیدهای متوالی از منطقه ها انجام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیمات تازه درباره نظافت و نگهداری شهر ، دو روز هفته برای بهبود شرایط بزرگراه ها مشخص شد ، کارشناسان به صورت میدانی نظارت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمات تازه درباره نظافت و نگهداری شهر ، دو روز هفته برای بهبود شرایط بزرگراه ها مشخص شد ، کارشناسان به صورت میدانی نظارت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید