جلسه اضطراری هیئت مدیره منچستریونایتد برای روی کار آوردن زیدان

به گزارش وبلاگ ساده، خبرگزاری خبرنگاران- به نظر می رسد سرمربی 48 ساله شیاطین سرخ به انتها راه فعالیتش در این تیم رسیده است.

جلسه اضطراری هیئت مدیره منچستریونایتد برای روی کار آوردن زیدان

به گزارش وبلاگ ساده، هیئت مدیره منچستریونایتد رأس ساعت 22:30 به وقت ایران، جلسه ای اضطراری برای تصمیم گیری در خصوص آینده اوله گونار سولسشر به عنوان سرمربی تیم خواهد داشت. به نقل از تایمز، پس از شکست 4-1 منچستریونایتد در خانه واتفورد، فشارها روی سرمربی منچستریونایتد به طرز شدیدی افزایش پیدا نموده است. حالا گلیزرها به مدیران اجرایی باشگاه دستور داده اند که کوشش مضاعفی برای روی کار آوردن زین الدین زیدان در اولدترافورد انجام بدهند و با ارائه پیشنهادی بهتر از نظر مالی، او را برای پیوستن به یونایتد مجاب نمایند. یکی از مباحث مورد بحث در این جلسه، غرامتی خواهد بود که پس از اخراج سولسشر باید به او پرداخت گردد. انتظار می رود طی ساعات آینده خبر مهمی در این راستا به دست مان برسد.

اوله گونار سولسشر هنوز باور دارد که می تواند منچستریونایتد را از شرایط بدی که در آن گرفتار شده است، بیرون بکشد. به نقل از Sky Sports، کسب 4 امتیاز از 21 امتیاز ممکن در لیگ برتر، منچستریونایتد را نه تنها از کورس قهرمانی کنار گذاشت بلکه آن ها را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم دچار مشکل می نماید. در پی باخت 4-1 روز شنبه مقابل واتفورد، سرمربی منچستریونایتد در جمع وبلاگ ساده گفت:

این یک چالش بسیار بزرگ برای تمامی افراد حاضر در باشگاه است. ما می دانیم نتایج خوب نیستند. قطعا یک ایرادی در کار است. من برای باشگاه و در تعامل با آن کار می کنم. ما رابطه خوبی داریم و اگر باشگاه به فکر انجام کاری باشد، در آن مورد صحبت می کنیم. طرفداران را درک می کنم و همان حسی را دارم که آن ها دارند. ما در فرم و شرایط بسیار بدی به سر می بریم. ولی این هم جزو فوتبال است.

من همواره به خودم اعتماد دارم ولی در حال حاضر در شرایط سختی به سر می بریم. من می توانم به تمامی بازیکنان تیم اعتماد کنم ولی نتایج کار را سخت نموده است. باور دارم که می توانیم ورق را برگردانیم. واکنش مثبتی که داشتیم، خیلی دیر و در بین دو نیمه از راه رسید. در نیمه دوم تا قبل اخراج، عملکرد خوبی داشتیم. در نیمه اول بدترین عملکردمان را داشتیم و برای من سخت است که علت چنین چیزی را و این که چرا اجازه دادیم سر هیچ و پوچ وارد محوطه جریمه ما شوند را شرح دهم. آن ها در آن نیمه بیشتر از ما جنگیدند. بازیکنان هم اکنون از نظر روانی شرایط افتضاحی دارند. ما موجب سر افکندگی خودمان و طرفداران شدیم.

کارت زرد اول مگوایر که پس از شرایط آفساید بود و خلاصه نباید آن اخطار را دریافت می کرد. کارت دومش حاصل یک لمس توپ بد بود ولی ما تا آن نقطه خوب بازی کردیم، فرصت ساختیم و گل خوبی هم زدیم. دونی (فن ده بیک) و آنتونی (مارسیال) واقعا مثبت ظاهر شدند. این نشان دهنده شخصیت تیم است. آن دو نفر که خیلی وقت بودند بازی ننموده بودند، طوری کار کردند که ما باید از ابتدا آن طور ظاهر می شدیم. سوال اینجاست که چرا 45 دقیقه طول می کشد تا بازی خودمان را انجام بدهیم؟ این اتفاق بارها در این فصل اتفاق افتاده است.

هرگز نگفتم که در این شغل احساس امنیت می کنم و هرگز چنین چیزی نخواهم گفت. من همراه کادری بسیار خوب، به سختی برای باشگاه کوشش می کنم. اگر گفتگویی بین من و باشگاه در جریان باشد، به خودمان ارتباط دارد نه این که بخواهم آن را در اینجا با شما مطرح کنم. من سرمربی تیم هستم و مسئولیت این شرایط را می پذیرم. بازیکنان تا جایی که در توان شان هست، در کوشش هستند. طرفداران واقعا ناراحت هستند و من، در واقع ما، این را درک می کنیم. آن ها در روزهای خوب و بد و در طول بازسازی تیم حامی ما بودند. آن ها حق دارند که نظرشان را بیان نمایند. پس از چنین عملکردی، این حرف ها برایم غافلگیر نماینده نیست چون در نیمه اول خیلی پایین تر از آنچه باید و شاید ظاهر شدیم.

شرایط اصلا باب میل کریستیانو رونالدو نیست و نتایج منچستریونایتد در این فصل چیزی شبیه به یک فاجعه بوده است. شیاطین سرخ بعد از اتمام بازی های ملی در خانه واتفورد رده هفدهمی به میدان رفته و در حالیکه به نظر می رسید کار دشواری برای کسب پیروزی ندارند، با نتیجه تحقیرآمیز 1-4 مقابل این تیم پایین جدولی مغلوب شدند.

کریستیانو رونالدو در این ملاقات عملکرد چندان خوبی نداشت و البته تنها گل یونایتد به وسیله دنی فن دبیک نیز روی پاس این بازیکن با ضربه سر به ثمر رسید. در ادامه ستاره پرتغالی یک بار هم پیروز به گلزنی شد که گل او آفساید گرفته شده و شب تلخ این بازیکن تکمیل شد. منچستریونایتد در هفته های اخیر به هیچ تیمی نه نگفته و درخشش گاه و بیگاه کریستیانو رونالدو نیز تاثیری در فرایند نتایج این تیم نداشته است. این در حالیست که این بازیکن در هفته های پایانی بازار جابجایی تابستانی و به امید کسب مفقیت های بیشتر بعد از سه سال از یوونتوس جدا شده و پس از 13 سال به اولدترافورد بازگشت.

اما شرایط در ماه های ابتدایی حضور کریستیانو رونالدو در لباس منچستریونایتد به بدترین شکل ممکن برای او پیش رفته و این تیم تقریبا هیچ امیدی به فتح جام در فصل جاری ندارد. اما احتمالا مقصر شماره یک در این میان اوله گونار سولسشر خواهد بود. این سرمربی نروژی سه سال بعد از انتخاب به عنوان سرمربی یونایتد هنوز حتی پیروز به فتح یک جام نیز نشده و بعید است دیگر شاهد حضور او روی نیمکت شیاطین سرخ باشیم.

کریستیانو رونالدو در جریان مسابقه به شدت عصبی بوده و بارها نشان داد اصلا از فرایند بازی تیمش راضی نیست. البته مشکل اصلی اینجاست که در حال حضر گزینه قابل ذکری در بازار برای جانشینی سولسشر وجود ندارد و شاید امشب کریستیانو رونالدو خودش شخصا برای راضی کردن زین الدین زیدان برای حضور در اولدترافورد اقدام کند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "جلسه اضطراری هیئت مدیره منچستریونایتد برای روی کار آوردن زیدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه اضطراری هیئت مدیره منچستریونایتد برای روی کار آوردن زیدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید