شانس دوباره نیمکت نشین های پرسپولیس با اعلام عملی فهرست مازاد

به گزارش وبلاگ ساده، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و ویستا توربین تهران در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور در حالی برگزار می گردد که یحیی گل محمدی تصمیم گرفت به برخی از بازیکنان اصلی خود در این بازی استراحت دهد.

شانس دوباره نیمکت نشین های پرسپولیس با اعلام عملی فهرست مازاد

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از این ملاقات، علت استراحت به نفرات اصلی خود را فشردگی بازی ها عنوان نمود تا بازیکنانی همانند علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی، علیرضا ابراهیمی، علی شجاعی و سیامک نعمتی پس از مدت ها فرصت قرار گرفتن در ترکیب 11 نفره را پیدا نمایند؛ تصمیمی که می تواند ورق را برای نفراتی همانند رضا اسدی و علیرضا ابراهیمی که از نیمکت نشینی های متوالی خود ناراضی بودند برگرداند و نظر یحیی گل محمدی را برای قرار دادن دوباره آنها در ترکیب جلب کند.

یحیی در حالی امروز به ذخیره های خود بازی داده که باز هم نفراتی همانند مهدی مهدی خانی فرصتی برای حضور در جمع سرخپوشان پیدا نکرده است تا احتمال خروج او از فهرست پرسپولیس در جابجایی زمستانی قوت بگیرد. باید دید شانس دوباره یحیی به شاگردان ذخیره خود چه تأثیری در ماندن یا رفتن آنها در نیم فصل رقابت های فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شانس دوباره نیمکت نشین های پرسپولیس با اعلام عملی فهرست مازاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس دوباره نیمکت نشین های پرسپولیس با اعلام عملی فهرست مازاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید