لنز 160 دوربین نظارت تصویری در بزرگراه آزادگان روشن شد ، پوشش کامل تصادفات و سرقت المان های شهری

به گزارش وبلاگ ساده، با راه اندازی مدرن ترین و پیشرفته ترین مرکز نظارت تصویری در پهنه جنوب شهر تهران در محدوده منطقه16 امکان پوشش کامل و نظارت تصویری شامل مسائل ترافیکی، تصادفات رانندگی، خدمات شهری، امداد و نجات و حتی سرقت تجهیزات و المان های شهری و ترافیکی فراهم شد.

لنز 160 دوربین نظارت تصویری در بزرگراه آزادگان روشن شد ، پوشش کامل تصادفات و سرقت المان های شهری

به گزارش وبلاگ ساده، این مرکز پیشرفته نظارت تصویری با حضور سید مجتبی شفیعی معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه16، علی محمد کریم پور معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار منطقه16 و مدیران راهور به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه 16 درباره امکانات و ویژگی های ممتاز مدرن ترین مرکز نظارت تصویری در پهنه جنوب تهران گفت: این مرکز دارای امکاناتی از جمله بخش ویدیو وال با مساحت 12 مترمربع است. در اینجا علاوه بر نیروی مجرب و آموزش دیده نظارت تصویری، نماینده پلیس راهور منطقه ها پهنه جنوب تهران و بزرگراه ها اقدام به ثبت گزارش های ترافیکی و وقایع مختلف از جمله تصادفات رانندگی، خرابی چراغ های هدایت و رانندگی و حتی آسیب و خسارت به گاردریل ها و تاسیسات شهری و بعلاوه حریق و امداد و نجات می نمایند و در صورت لزوم شهرداران شب نیز در مرکز فوق حضور پیدا خواهند کرد.

سید مرتضی روحانی ادامه داد: این مرکز با توانایی پوشش بیش از 160 دوربین نظارت تصویری، علاوه بر پوشش کامل بزرگراه آزادگان، حوزه شبکه معابر جنوبی مرکز را به لحاظ ترافیکی، خدمات شهری و حتی سرقت تجهیزات و المان های شهری مورد رصد و پیگیری قرار می دهد.

پیشرفته ترین مرکز نظارت تصویری پهنه جنوب شهر تهران دارای تجهیزات و امکانات دیگری همانند 100 مترمربع سالن، 6 اپراتور ثابت، 12 مترمربع وال مپ، مرکز u.p.d اختصاصی و مدرن نصب شده به وسیله فاوا، 10 کامپیوتر فوق پیشرفته با 10 مانیتور فلت و 17 کنترلر ویدئو وال است.

منبع: همشهری آنلاین

به "لنز 160 دوربین نظارت تصویری در بزرگراه آزادگان روشن شد ، پوشش کامل تصادفات و سرقت المان های شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنز 160 دوربین نظارت تصویری در بزرگراه آزادگان روشن شد ، پوشش کامل تصادفات و سرقت المان های شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید