منصوری: از کسی در سپاهان ناراحت نیستم اما دلم خیلی پُر است، وقتی زحمت می کشم دوست ندارم نیمکت نشین باشم

به گزارش وبلاگ ساده، مدافع پیشین تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: دوست ندارم در خصوص گذشته صحبت کنم ولی بابت بعضی اتفاقات دلم پُر است.

منصوری: از کسی در سپاهان ناراحت نیستم اما دلم خیلی پُر است، وقتی زحمت می کشم دوست ندارم نیمکت نشین باشم

مرتضی منصوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ساده، در ارتباط با ملاقات فردای نساجی مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: بازی سختی داریم و توجهی به جایگاه تراکتور و اینکه آنها نتایج خوبی در این چند هفته نگرفتند، نداریم. تراکتور دنبال نتیجه گرفتن در زمین خودش است ولی ما هم از این بازی برد می خواهیم تا شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم.

وی در ارتباط با اینکه آیا نساجی می تواند سال جاری مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد، مطرح نمود: در این زمینه فشاری روی خودمان ایجاد نمی کنیم و از حالا هم به فکر آخر فصل نیستیم. هدف مان این است که بازی به بازی جلو برویم و در نهایت جایگاهی به دست بیاوریم که در شأن نساجی باشد.

منصوری که بعد از جدایی از سپاهان صحبتی در این خصوص انجام نداده، در مورد اتفاقاتی که فصل گذشته رخ داد، توضیح داد: در این مدت زیاد صحبت نکردم چون دلم از بعضی مسائل پُر است. دوست ندارم حرفی بزنم که کسی از من ناراحت گردد و نام شخص خاصی را هم نمی آورم. از حضور در نساجی خیلی خوشحالم و احساس خوبی دارم که برای این تیم بازی می کنم.

مدافع نساجی اضافه کرد: دو سال در سپاهان بودم و همه چیز خوب بود، اما به قول فوتبالی ها ورق برگشت و من نیمکت نشین شدم. وقتی زحمت می کشم دوست ندارم نیمکت نشین باشم و شاید اگر خیلی ها جای من بودند در سپاهان می ماندند و پولشان را می گرفتند.

منصوری در پاسخ به این پرسش که آیا مستحق نیمکت نشینی در سپاهان بود؟ اعلام نمود: به نظر سرمربی احترام می گذارم و هم پست من هم برترین بود که البته هر کدام خصوصیات خاص خودمان را داشتیم. در سپاهان از شخص خاصی ناراحت نیستم، فقط دلم بابت بعضی مسائل پُر است ولی دوست ندارم صحبتی انجام دهم. الان هم تمام تمرکزم روی بازی های نساجی است و دوست دارم برترین عملکرد را در تیمم داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منصوری: از کسی در سپاهان ناراحت نیستم اما دلم خیلی پُر است، وقتی زحمت می کشم دوست ندارم نیمکت نشین باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوری: از کسی در سپاهان ناراحت نیستم اما دلم خیلی پُر است، وقتی زحمت می کشم دوست ندارم نیمکت نشین باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید