هایما به خط فراوری ایران خودرو باز می شود

به گزارش وبلاگ ساده، هایما S7، یکی از پرفروش ترین کراس اوورهای ایران، آمده بود تا جایگزین سوزوکی ویتارا گردد. آغاز تحریم ها که خروج بسیاری از خودروسازان مطرح را از ایران در پی داشت، مشکلاتی در تأمین قطعات برای خودروسازان را نیز با خود به صنعت خودروسازی ایران آورده بود.

هایما به خط فراوری ایران خودرو باز می شود

این خودرو با برطرف مسائل و همکاری با شریک خارجی از ابتدای امسال به چرخه فراوری بازگشته است؛ تا جایی که علاوه بر به روزشدن و درحقیقت تکمیل تعهدات قبلی و عرضه به مشتریان، وارد فاز تازه از فراوری هم شده و پای آن به طرح های فروش فوق العاده باز شده است.

طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو در میان خودروهایی با ارزش بیش از 500 میلیون تومان، هایما S7 پلاس تنها خودرو در رده کیفی خودروهای 4 ستاره واقع شده است. کامران سپهری، مدیر برند هایما S7، ضمن اشاره به رقابت پذیری زیاد این خودرو در مقایسه با محصولات مشابه در بازار اظهار کرد: سایر خودروهای SUV فراوری داخلِ موجود در این رده قیمتی هنوز پیروز به اخذ 4 ستاره کیفی نشده است. به این ترتیب هایما S7 پلاس بیشترین کیفیت را در میان رقبا به خود اختصاص داده است.

باتوجه به عرضه پیروزیت آمیز خودرو هایما S7 با موتور توربوشارژ و استقبال گسترده مشتریان، شرکت ایران خودرو بر آن است تا در نسخه تازهی از این خودرو با استفاده از تکنولوژی روز گامی در جهت پاسخگویی به تغییرات سریع سلایق مشتریان و افزایش رضایتمندی ایشان برداشته و بهبودهایی در این خودرو ایجاد کند.

هایما در ابتدای ورود به ایران با نسخه S7 با موتور 2000 سی سی و تنفس طبیعی وارد کشور شد، ولی به خاطر عملکرد نه چندان قدرتمند موتور زیادمورداستقبال قرار نگرفت. در ادامه، ایران خودرو نسبت به مونتاژ این خودرو با موتور توربوشارژردار اقدام نمود. در این نسخه تازه با نام S7 پلاس، فضای داخل کابین ارتقایافته و تغییرات مطلوب و موردانتظار مشتریان ازجمله بهبود سیستم مولتی مدیا، تغییر روکش جایگاه ها و تزیینات به روز با رنگ بلک پیانو به اجرا درآمده است.

آگهی های خرید و فروش هایما S7

این مدیر صنعتی ضمن اشاره به تغییرات و بهبودهای اجرا شده در خودرو هایما S7 پلاس نسبت به نسخه S7 گفت: عمده تغییرات در قسمت داخلی خودرو انجام شده است؛ به گونه ای که راننده از منظر راحتی، ارگونومی و زیبایی داشبورد و سایر تزیینات حس راحتی بیشتری می نماید. هایما S7 پلاس دارای موتور 1.8 توربو است و قابلیت نصب موتور قوی تر در سطح 2400 سی سی با مصرف سوخت کمتر را هم دارد. قوی تربودن این موتور باتوجه به بخش بندی قیمتی محصول مزیتی است که می تواند هایما را از سایر خودروهای هم رده موجود در بازار متمایز کند.

سپهری با تأکید بر اینکه گیربکس اتوماتیک AT6 عملکرد بسیار مناسبی با شرایط جاده و آب و هوایی ایران دارد و مجموعه موتور به کاررفته در هایما S7 پلاس از نقاط قوت این محصول است، اظهار کرد: باتوجه به توربو بودن این خودرو کالیبراسیون کامل موتور متناسب با شرایط جاده ای آب و هوایی و بنزین موجود در ایران به وسیله شرکت ایپکو اجرا شده است که موجب شده این خودرو بتواند برترین عملکرد با قابلیت اطمینان زیاد و کمترین استهلاک را داشته باشد.

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به ترمز دیسکی جلو و عقب، سیستم ترمز ضدقفل (EBD+ABS)، سیستم کمکی آغاز حرکت در سربالایی (HSA)، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم کنترل کشش (TCS)، 4 عدد ایربگ، فرمان کمکی برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، پنل لمسی 8 اینچی کنترل سیستم تهویه، GPS، کارت SD و بلوتوث، آینه های کناری تاشوی برقی، آینه وسط ضدانعکاس نور با قابلیت نمایش فاصله عقب تا مانع و نمایش مقدار باد لاستیک ها، فرمان چرمی با کلیدهای کنترلی، دوربین 360 درجه، سنسور دنده عقب، کروز کنترل، جایگاه برقی راننده با 8 حالت تنظیم، سنسور نور و باران و سیستم استارت و ورود بدون کلید و …. اشاره کرد.

سپهری در خاتمه اعلام نمود: گارانتی این محصول برای قوای محرکه 5 سال و 100 هزار کیلومتر و برای سایر قطعات خودرو نیز 3 سال و 60 هزار کیلومتر است. سهولت دسترسی به قطعات یدکی نیز وجه تمایز این خودرو نسبت به سایر خودروهای خارجی در بازار است که موجب برطرف نگرانی مشتریان از خرید این خودرو خواهد شد.

آگهی های خرید و فروش هایما S5

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ ساده مطالعه کنید.

منبع: دیوار

به "هایما به خط فراوری ایران خودرو باز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هایما به خط فراوری ایران خودرو باز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید