هشتمین برنامه تصویری گفت آپ

به گزارش وبلاگ ساده، تهران (پانا) - با هدف آنالیز آثار تعطیلی مدارس بر سلامت روحی و روانی دانش آموزان و راهکارهای کم کردن آسیب های آن هشتمین برنامه تصویری گفت آپ منتشر شد.

هشتمین برنامه تصویری گفت آپ

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، برنامه تصویری گفت آپ، تبادل نظری اجتماعی آموزش وپرورش، برنامه ای با حضور متخصصان و صاحب نظران آموزش وپرورش است که در آن مهم ترین موضوعات نظام تعلیم و تربیت به بحث و تبادل نظر گذاشته می گردد.

آسیب های شیوع ویروس کرونا باعث مخاطراتی در حوزه آموزش در جهان شده است. مدارس و دانشگاه ها جهت جلوگیری از عقب ماندگی درسی دانش آموزان و دانشجویان تدابیری را اندیشیده اند که ادامه آموزش دانش آموزان در فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی بخشی از این تدابیر بوده است؛ اما این پرسش مطرح می گردد که در شرایط آموزش مجازی، تربیت و پرورش دانش آموزان چگونه انجام می گردد و شیوع بیماری کرونا و قرنطینه های ناشی از این بیماری، عدم ارتباط دانش آموزان با همسالان خود و عدم حضور آن ها در جامعه چه تأثیری بر سلامت روحی و روانی بچه ها و دانش آموزان می گذارد؟

به همین دلیل مجله تصویری، خبری، تحلیلی و آموزشی نگاه سلسله برنامه هایی را با حضور اساتید حوزه تعلیم و تربیت برگزار می نماید و آثار این شرایط را بر دانش آموزان و بچه ها آنالیز و راهکارهایی برای فائق آمدن بر مسائل ناشی از بیماری کرونا را به بحث و آنالیز می گذارد.

هشتمین برنامه تصویری گفت آپ با حضور کمال خرازی برگزارشده است.

این برنامه را از اینجا مشاهده کنید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "هشتمین برنامه تصویری گفت آپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتمین برنامه تصویری گفت آپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید