هفته هشتم لیگ برتر، راستا یحیی و فرهاد در دربی بی روح از صدر منحرف شد

به گزارش وبلاگ ساده، استقلال در دربی نود و هفتم مرکز میزبان پرسپولیس است. پیش از شروع این بازی، پرسپولیس با 14 امتیاز از هفت بازی در رده دوم جدول لیگ برتر و استقلال با 13 امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه پنجم حضور داشتند.

هفته هشتم لیگ برتر، راستا یحیی و فرهاد در دربی بی روح از صدر منحرف شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساده، نیمه اول بازی به جز چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه دو تیم و یک صحنه مشکوک که اعتراض استقلالی ها را در پی داشت نکته خاص دیگری نداشت. دقیقه 15 روی یک پاس عمقی و فرار حسین زاده داور آفساید گفت و این موضوع به واکنش و اعتراض آبی ها منجر شد. اعتراض کادر فنی استقلال تا جایی پیش رفت که فرهاد مجیدی گفت: اگر آفساید بود من مربی گری را کنار می گذارم.

تا خاتمه نیمه اول دو تیم پیروز به ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه ها نشدند تا پس از یک دقیقه وقت تلف شده، 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل به خاتمه برسد.

اطلاعات بازی

  • تورنمنت: لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس؛ هفته هشتم
  • بازی: استقلال - پرسپولیس
  • تاریخ و ساعت: شنبه 13 آذر 1400 ساعت 16:15
  • مکان: استادیوم آزادی
  • داوران: موعود بنیادی فر، حسن ظهیری، علیرضا ایلدروم، علی صفایی

    ناظر: حاتم بک پور

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، روزبه چشمی (تعویض دقیقه 74 با آرش رضاوند)، مهدی مهدی پور، رضا آذری (تعویض دقیقه 67 با زبیر نیک نفس)، کوین یامگا، امیرحسین حسین زاده و رودی ژستد (تعویض دقیقه 89 با ارسلان مطهری)

همه چیز درباره استقلال عاطفی و هوش هیجانی !!! رایگان ببینید

پیشنهاد امروز

سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، مهدی ترابی، امید عالیشاه (تعویض دقیقه 91 با حامد پاکدل)، عیسی آل کثیر (تعویض دقیقه 78 با مهدی عبدی)

سرمربی پرسپولیس: یحیی گل محمدی

کارت زرد: کمال کامیابی نیا (دقیقه 24 - پرسپولیس) / مهدی ترابی (دقیقه 63 - پرسپولیس) / کوین یامگا (دقیقه 68 - استقلال) / امید عالیشاه (دقیقه 72 - پرسپولیس) / آرش رضاوند (دقیقه 76 - استقلال) / سعید آقایی (دقیقه 92 - پرسپولیس) / محمدحسین مرادمند (دقیقه 93 - استقلال)

کارت قرمز: -

گل: -

گزارش بازی

ساعت 18:13

دقیقه 93 /

دقیقه 90 / داور برای نیمه دوم سه دقیقه وقت تلف شده گفت.

دقیقه 86 / روی تکل فرجی در محوطه جریمه پرسپولیس ژستد روی زمین افتاد. استقلالی ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور بازی را ادامه داد. روی اعتراض استقلالی ها بنیادی فر به فرزاد مجیدی کارت زرد نشان داد.

دقیقه 76 / رضاوند لحظاتی بعد از ورودش با یک تکل از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 73 / پرسپولیسی ها بعد از برخورد عالیشاه و دانشگر برای لحظاتی به داور اعتراض کردند تا موعود بنیادی فر امید عالیشاه و یحیی گل محمدی را با کارت زرد جریمه کند.

دقیقه 68 / تکل یامگا روی پای شیری باعث شد تا او اولین بازیکن استقلال باشد که کارت زرد می گیرد.

دقیقه 63 / مهدی ترابی زمانی که جلوی ضدحمله آبی ها را گرفت، با کارت زرد داور روبرو شد.

دقیقه 62 / دو حمله پیاپی پرسپولیس را حسینی به خوبی دفع کرد تا بازی کماکان صفر صفر بماند.

دقیقه 56 / استقلال حملاتش را ادامه داد تا یک کرنر دیگر به دست آورد.

دقیقه 55 / کرنر ارسالی با ضربه سر ژستد همراه شد که لک در دو مرحله توپ را مهار کرد و داور در ادامه خطای دانشگر روی حامد لک را گرفت.

دقیقه 54 / مانند نیمه اول، اولین کرنر نیمه به سود استقلال بود.

دقیقه 50 / پرسپولیس که این نیمه را هجومی شروع نموده است پرتعداد در محوطه استقلال حاضر شد و با وحید امیری موقعیت به دست آورد. ضربه وحید امیری این بار با دفاع خوب روزبه چشمی برگشت داده شد.

دقیقه 47 / ضربه سر وحید امیری روی ارسال شیری از بالای دروازه به بیرون رفت.

ساعت 17:25 / نیمه دوم بازی با سوت بنیادی فر شروع شد.

در یک ربع خاتمهی نیمه اول نیز به جز دو ارسال روی دروازه دو تیم که با خروج دروازه بان ها و مهار توپ همراه شد و چند خطا، اتفاق خاص دیگری ندیدم تا پس از یک دقیقه وقت تلف شده موعود بنیادی فر با دمیدن در سوت خود خاتمه نیمه اول این دربی کسل را اعلام کند.

دقیقه 32 / مرادمند و عالیشاه برای تصاحب توپ به هوا پریدند اما افتادن هر دو بازیکن روی زمین باعث شد تا احساس درد نمایند و بازی برای لحظاتی متوقف گردد.

دقیقه 25 / با ارسال دیگری به محوطه پرسپولیس توپ به ژستد رسید اما توپ روی پای این بازیکن جفت و جور نشد و خطری دروازه پرسپولیس را تهدید نکرد.

دقیقه 24 / موعود بنیادی فر روی خطای کمال کامیابی نیا در میانه میدان اولین کارت زرد بازی را به این بازیکن نشان داد.

دقیقه 19 / توپ در محوطه استقلال و در یک یک موقعیت بسیار خوب به وحید امیری رسید اما توپ به پای وحید امیری نگرفت تا ضربه اش به شکل عجیب و با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون برود.

دقیقه 15 / حسین زاده روی یک پاس عمقی در موقعیت تک به تک به توپ رسید که داور صحنه را آفساید تشخیص داد. بازی تا دقایقی تحت تاثیر این صحنه قرار داشت و فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال به تصمیم داور معترض بودند. فرهاد مجیدی به داور گفت اگر آفساید بود من مربی گری را کنار می گذارم.

دقیقه 12 / روی یک ارسال، ژستد در موقعیت مشکوک به آفساید اقدام به سرزنی کرد که ضربه او از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 6 / روی اولین موقعیت پرسپولیس، ترابی در نزدیکی خط محوطه اقدام به شوت زنی کرد که با دخالت مرادمند و دفع این بازیکن توپ به کرنر رفت. پرسپولیس کرنر را با کار ترکیبی به محوطه استقلال برد تا وحید امیری در موقعیت شوتزنی قرار بگیرد. ضربه وحید امیری نیز به وسیله بازیکن استقلال دفع شد.

دقیقه 4 / سیاوش یزدانی روی کرنر ارسالی سرزنی کرد که توپ او نه دقت و نه قدرت لازم را داشت و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 4 / کرنر اول بازی برای استقلال به دست آمد.

ساعت 16:20 / بازی با سوت داور شروع شد.

فرم بازی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هفته هشتم لیگ برتر، راستا یحیی و فرهاد در دربی بی روح از صدر منحرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته هشتم لیگ برتر، راستا یحیی و فرهاد در دربی بی روح از صدر منحرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید