اعتراض درویش به محرومیت پرسپولیس ، چرا این حکم علیه ما صادر شده است؟، اشتباهات داوری دوباره علیه ما آغاز شد

به گزارش وبلاگ ساده، مدیرعامل پرسپولیس می گوید به حکم محرومیت این تیم اعتراض نموده است.

اعتراض درویش به محرومیت پرسپولیس ، چرا این حکم علیه ما صادر شده است؟، اشتباهات داوری دوباره علیه ما آغاز شد

به گزارش وبلاگ ساده رضا درویش پس از پیروزی پرسپولیس مقابل طرفدار گفت: بازی خیلی خوبی بچه های ما انجام دادند ولی چیزی که اینجا مفقود مانده این است که چرا تیمی که شرایط میزبانی ندارد و به قول خودشان زیرساخت ندارند، چرا اجازه می دهند بازی اینجا برگزار گردد. طرفدار ما را محروم کردند. 10 درصد اینجا سهم طرفداران ما بود. طرفداران ما ، طرفداران بانوان ما که به تازگی توانستند به استادیوم ها بیایند، می توانستند در این بازی حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: من می گویم اگر بناست بازی نباشد، باید برای همه نباشد.شما ببینید، سال گذشته به جهت اینکه زیرساخت در استادیوم تیم نساجی نبود، مجبور شد در پی جا در اصفهان، شیراز ، مشهد و جاهای دیگر بگردد ولی اینجا در شهر تهران می گویند زیرساخت ندارد، طرفدار را در حضور در استادیوم را محروم می نمایند. اگر بناست فوتبال حرفه ای داشته باشیم باید همه چیز آن حرفه ای باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: شما داوری را هم دیدید. فکر می کنم یک متر ، یک متر و نیم فاصله داشتند تا محوطه جریمه ولی لیگ آغاز شده و داوری ها هم آغاز شد. چون بردیم می گویم. اگر باخته بودیم، می گفتند چون نتیجه نگرفته دارد اعتراض می نماید. شما ببینید در موقع دادن کارت ها و یا خطاهایی که می کردند. هیچ جای جهان شما چنین چیزی را نمی بینید.

درویش در مورد بدون تماشاگر شدن بازی با تراکتور نیز گفت: هم با کمیته انضباطی و هم با فدراسیون فوتبال صحبت کردیم. بناست مجددا آنالیز گردد و دلیل اینکه ما چرا محروم هستیم را اعلام نمایند چون ما خودمان هم متوجه نشدیم. ما اصلا طرفداری نداشتیم ، توهینی نکردیم. به چه جهت این تصمیم گرفته شده است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد جلسه سازمان لیگ گفت: نتیجه ای باز هم در مورد حق پخش حاصل نشد. بناست در یک جلسه دیگر و تعامل با صدا و سیما ، بتوانیم حقوق و حق مان را بگیریم. طی این هفته نیز 2 -3 تا جلسه با مسئولین کشوری هستند که باید پیش آنها برویم. امیدواریم نتایج خوبی حاصل گردد و حقوق و حقی که دنبالش هستیم را بدست آوریم. پیشتر می گفتند هر دو متعلق به دولت هستند ولی امروز سهام دار داریم. الان سهام دارها طالب حق شان هستند. ان شاءالله که ما پیگیری می کنیم.

وی در مورد جابجایی پرسپولیس نیز گفت: اساسا باشگاه وظیفه دارد ، بازیکنانی که کادر فنی اعلام می نماید را تا آنجا که امکان دارد را خریداری کند. گل محمدی محبت دارد.

درویش در مورد پرداخت هزینه به استادیوم آزادی نیز گفت: ما به جز زمین آزادی بنا نیست از امکانات دیگری استفاده کنیم. سعی می کنیم که وسایل آرامش و تسهیل در رفت و آمد طرفداران را آماده کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "اعتراض درویش به محرومیت پرسپولیس ، چرا این حکم علیه ما صادر شده است؟، اشتباهات داوری دوباره علیه ما آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض درویش به محرومیت پرسپولیس ، چرا این حکم علیه ما صادر شده است؟، اشتباهات داوری دوباره علیه ما آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید