خبرنگاران کشف موبایل های سرقتی توسط پلیس راه آهن

به گزارش وبلاگ ساده، تهران - خبرنگاران - فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا گفت: با هوشیاری کارکنان پلیس راه آهن مشهد، 74 دستگاه گوشی همراه سرقتی کشف و ضبط و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

خبرنگاران کشف موبایل های سرقتی توسط پلیس راه آهن

به گزارش روز سه شنبه وبلاگ ساده از پایگاه خبری پلیس، سردار حشمت الله ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس راه آهن خراسان حین کنترل مسافران در ایستگاه مشهد به دو مسافر تبعه کشور خارجی که دارای مجوز تردد و اقامت در ایران بودند مظنون و در بازرسی از وسایل همراه آن ها، 74 دستگاه تلفن همراه و 158 قطعه مموری (کارت حافظه جانبی) کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش گوشی های مکشوفه هفت میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: بر اساس استعلام اجرا شده از سامانه همیاب 24 معین شد، گوشی های مکشوفه دارای سابقه سرقت از شهرهای تهران، اصفهان، کرمانشاه و شیراز هستند.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا بیان کرد: متهمان با پیشنهاد رشوه 150 میلیون ریالی قصد فریب ماموران پلیس راه آهن را داشتند که مراتب با رد رشوه صورتجلسه و 2 متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

سردار ملکی اظهار داشت: تامین امنیت خطوط ریلی با جدیت در حال پیگیری است و پلیس راه آهن اجازه نخواهد داد افراد سودجو به وسیله صنعت ریلی به اهداف شوم خود برسند و با سارقان و افراد فرصت طلب با قاطعیت برخورد خواهد نمود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کشف موبایل های سرقتی توسط پلیس راه آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف موبایل های سرقتی توسط پلیس راه آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید