ببینید ، ستاره لهستانی فرشته نجات ژاوی و بارسلونا در دقیقه 92 ، والنسیا با گتوزو قربانی نو لواندوفسکی در لالیگا

به گزارش وبلاگ ساده، تیم بارسلونا در یکی ملاقات مجذوب کننده و دیدنی مقابل والنسیا با درخشش مهاجم لهستانی خود در دقایق پایانی به فزونی رسید.

ببینید ، ستاره لهستانی فرشته نجات ژاوی و بارسلونا در دقیقه 92 ، والنسیا با گتوزو قربانی نو لواندوفسکی در لالیگا

به گزارش وبلاگ ساده آنلاین، تیم بارسلونا شب گذشته از هفته دوازدهم رقابت های لالیگا در استادیوم مستایا میهمان تیم والنسیا بود که این ملاقات با رجحان دقایق خاتمهی آبی واناری ها خاتمه پیدا کرد.

  • ببینید | نمایش درخشان بارسلونا در شب طلایی دمبله | جشنواره گل کاتالان ها مقابل بیلبائو با تاریخ سازی ستاره فرانسوی

شاگردان ژاوی با بازی هجومی خود موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کردند و در دقیقه 22 به گل رسیدند که با تصمیم داور و به یاری VAR گل کاتالان ها مردود اعلام شد.

در نیمه دوم دامنه حملات بارسایی ها بیشتر شد اما برخلاف جریان بازی این تیم والنسیا بود که در دقیقه 59 به گل رسید اما این گل هم با تصمیم یاری داور ویدیویی مردود شد تا بازی همچنان با تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.

در حالیکه فقط چهار دقیقه بیشتر از خاتمه مسابقه باقی نمانده بود رابرت لواندوفسکی دوباره ناجی ژاوی و تیمش شد و آبی واناری ها در دقیقه 92 به گل رجحان رسیدند تا درنهایت در به یک پیروزی ارزشمد خارج از خانه دست پیدا نمایند.

بارسلونا با این پیروزی و با یک بازی بیشتر از رئال مادرید و هم امتیاز(31 امتیاز)با این تیم اما با تفاضل گل بهتر موقتا در صدر جدول لالیگا ایستاد.

شاگردان کارلو آنچلوتی امروز در چارچوب این رقابت ها میزبان تیم خیرونا هستند و در صورت کسب امتیاز دوباره صدرنشین خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، ستاره لهستانی فرشته نجات ژاوی و بارسلونا در دقیقه 92 ، والنسیا با گتوزو قربانی نو لواندوفسکی در لالیگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، ستاره لهستانی فرشته نجات ژاوی و بارسلونا در دقیقه 92 ، والنسیا با گتوزو قربانی نو لواندوفسکی در لالیگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید