بیش از 1500 شکایت در این 10 ماه در کمیسیون اصل 90 مجلس یازدهم ثبت شده است، در برخورد با تخلفات با کسی مماشات نداریم خبرنگاران

به گزارش وبلاگ ساده، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: بیش از هزار و 500 شکایت در این مدت در کمیسیون اصل 90 ثبت شده است که این شکایت ها دسته بندی شده اند و تعدادی از آن ها به نتیجه رسیده اند.

بیش از 1500 شکایت در این 10 ماه در کمیسیون اصل 90 مجلس یازدهم ثبت شده است، در برخورد با تخلفات با کسی مماشات نداریم خبرنگاران

نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی وبلاگ ساده، درباره عملکرد کمیسیون اصل 90 مجلس یازدهم، اظهار کرد: بیش از هزار و 500 شکایت در این مدت در کمیسیون اصل 90 ثبت شده است که این شکایت ها دسته بندی شده اند و تعدادی از آن ها به نتیجه رسیده اند.

وی ادامه داد: تعدادی از این شکایت ها مربوط به حوزه کمیسیون اصل 90 نبوده و آن دسته از شکایات که مرتبط با کمیسیون اصل 90 بوده است پفراینده های آن ها تشکیل شده است و کارشناسانی را در این موضوع قرار داده ایم.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با شکایات مکاتباتی را با دستگاه ها مربوطه اجرا شده شده است و فرایند رسیدگی به پفراینده ها در کمیسیون ادامه دارد و تا به امروز کمیسیون سه گزارش درباره شکایت ها آماده نموده است.

پژمانفر توضیح داد: گزارش هایی در ارتباط با موضوع نهاده های دامی، لایحه بودجه 1400 و... را کمیسیون اصل 90 تهیه و آماده کرد و به نوبت در صحن علنی قرائت شد.

وی با بیان اینکه گزارشی در خصوص واکسن نیز آماده شد ودر صحن قرائت شد، اعلام کرد: تمام کوشش کمیسیون اصل 90 مجلس یازدهم این است که بتواند وظایفی که به آن محول شده است را به خوبی انجام دهد و بتواند به طور صحیح به فساد ها و تخلفات ورود پیدا نموده و به خاتمه برساند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اضافه کرد: اکنون موضوعات مختلف در کمیسیون اصل 90 اولویت بندی شده، زیرا در کشور طرز کار های غلطی موجود است که باید به آن ها رسیدگی کرد، اما این موضوعات با اولویت همراه هستند.

پژمانفر در انتها تاکید داشت: کمیسیون اصل 90 مجلس یازدهم این جدیت را دارد که به تمام تخلفات آشکار و نهان ورود پیدا کند و تا آخرین حلقه زنجیر آن ها را پیگیری کند و به نتیجه برساند از این رو طبق اختیاراتی که به این کمیسیون در قانون متصور شده است استفاده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیش از 1500 شکایت در این 10 ماه در کمیسیون اصل 90 مجلس یازدهم ثبت شده است، در برخورد با تخلفات با کسی مماشات نداریم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 1500 شکایت در این 10 ماه در کمیسیون اصل 90 مجلس یازدهم ثبت شده است، در برخورد با تخلفات با کسی مماشات نداریم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید