اخبار سیاسی

زنگ ورزش دانش آموزان مدارس البرز تعطیل شد، ممنوعیت فعالیت واحدهای آلاینده زا

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: فردا زنگ ورزش دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی به علت آلودگی هوا تعطیل است.

29 آبان 1401

کاهش هزینه پرواز رفت به قطر به 5 میلیون تومان

وزیر ورزش و جوانان از کاهش هزینه پرواز رفت و برگشت به جام جهانی فوتبال در قطر اطلاع داد و گفت: با رایزنی های اجرا شده، هزینه بلیت رفت و برگشت به این رویداد ورزشی 11 میلیون تومان است.

4 آبان 1401

اطلاعیه سازمان انرژی اتمی ایران درباره نفوذ به سرور پست الکترونیک یکی از شرکت های تابعه

اداره کل دیپلماسی سازمان انرژی اتمی ایران اظهار داشت: مطالب منتشره مبنی بر نفوذ به سرور پست الکترونیک انرژی اتمی فضاسازی های رسانه ای بوده است.

1 آبان 1401

ببینید ، کشتی گیر ایرانی برای صربستان قهرمان دنیا شد ، طلا بر سینه یاغی مهاجر ایران

علی ارسلان، فرنگی کار ایرانی الاصل وزن 72 کیلوگرم صربستان به مصاف حریفی از آذربایجان رفت و با نتیجه 7 بر 4 پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

23 شهریور 1401

سایپا 10 هزار خودرو به ونزوئلا صادر می نماید

وزیر حمل و نقل ونزوئلا در بازدید از گروه سایپا، خواهان فراوری 10 هزار خودرو سایپا به صورت CKD (قطعات منفصله) و CBU (خودروی کامل) شد.

14 مرداد 1401

امیرعبداللهیان به تماشای کدام تئاتر رفت؟

حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه با حضور در بوستان ولایت تهران به تماشای نمایش بزرگ میدانی روشنای شب تار نشست.

9 مرداد 1401

عقب ماندن خودروسازان از برنامه وزارت صمت

تعارض منافع، عدم داخلی سازی و تحریم ها شاید بتواند پاسخ هایی برای تبیین عقب ماندگی اوضاع فعلی صنعت خودرو ایران باشد، اما با بررسی های بیشتر به این نتیجه می رسیم که اتفاقاً انفعلال و بی برنامه بودن مسئولان، پدیده های بیشتری را توجیه می کند.

8 مرداد 1401

حاجی بابایی: یک ریال از محل فروش نفت باقی نمانده است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تخصیص 500 هزار میلیارد تومان یارانه در کشور برای امسال اطلاع داد و گفت: چون نتوانستیم اقتصاد را تقویت کنیم یارانه می دهیم.

3 مرداد 1401

قلعه نویی: خدمت به فوتبال از 100 سفر حج بهتر است

سرمربی گل گهر سیرجان می گوید بازی تیمش با آلومینیوم اراک سخت خواهد بود و امیدوار است هرکسی که لیاقت دارد، برنده این ملاقات گردد.

26 تیر 1401

دلیل انصراف ابوترابی از سوال از وزیر خارجه

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: با توجه به پیشنهاد وزیر امور خارجه کشورمان برای ایجاد پول واحد کشور های عضو پیمان شانگ های از سوال خودم از وزیر امور خارجه انصراف دادم.

22 تیر 1401

چرا وزیر ورزش در جشن استقلال حاضر نشد

خبرنگاران: حمید سجادی غایب بزرگ دو رویداد مهم ورزشی ایران در روز گذشته و امروز بود. او نه در جشن قهرمانی استقلال شرکت کرد و نه مجمع فدراسیون فوتبال.

18 تیر 1401

صنعت چاپ در انتظار روزهای بلوغ

به گزارش خبرنگاران ، حمید فریور، کارشناس صنعت چاپ: صنعت چاپ در سالی که گذشت، فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرد، حمید فریور، کارشناس چاپ با ارسال یادداشتی به ایبنا به آنالیز این صنعت در خاتمه سال 1400 و آستانه سال 1401 به این مساله پرداخته است. متن این یادداشت...

13 تیر 1401

حصن کیفا و 13 دهکده غرق شده (قسمت اول)

آیا حصن کیفا نیز همان راستا شهرهای غرق شده را طی می نماید و مانند آن ها پر از رمز و راز می گردد؟

28 خرداد 1401

وزیر کار: 23درصد مشاغل بعضی از کشورهای پیشرفته مشاغل خانگی است

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حمایت از مشاغل خانگی مطرح نمود که در اکوسیستم اشتغال ایران جای خالی توجه به مشاغل خانگی جدی است و در حالیکه 23 درصد از مشاغل کشورهای پیشرفته کسب و کار خانگی است در ایران گاها به این موضوع نگاه نازلی وجود دارد.

24 خرداد 1401

آشنایی با مشهورترین گل هایی که نماد کشورها هستند

در فرهنگ های گوناگون از گلها استفاده های متعددی صورت میگیرد و گاها نماد یک کشور محسوب می شوند. آشنایی با این نمادها و شناخت آنها می تواند باعث گردد که با کشورهای دیگر بیشتر آشنا شویم و حتی، در خصوص فرهنگ آنها اطلاعاتی را بدست آوریم. با ما در مقاله مشهورترین...

23 خرداد 1401

وزیر راه و شهرسازی: 48درصد از سبد هزینه خانوارهای شهری مربوط به مسکن است

خبرنگاران- وزیر راه و شهرسازی گفت: 48درصد از سبد هزینه خانوارهای شهری مربوط به مسکن است درصد از سبد هزینه خانوار های شهری مربوط به مسکن است که در شهر های بزرگ این رقم به 60 درصد می رسد.

19 خرداد 1401

واردات سیب زمینی و گوشت گرم جهت کنترل قیمت بازار

تهران (پانا) - سخنگوی دولت مصوبات امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل قیمت بعضی اقلام اساسی از جمله سیب زمینی، گوشت و روغن نباتی و میوه شب عید را تشریح کرد.

7 خرداد 1401

اعلام توافق بر سر آتش بس 2 ماهه در یمن؛ صنعاء تایید کرد

فرستاده ویژه سازمان ملل در یمن از توافق صنعاء با دولت مستعفی و ائتلاف متجاوز بر سر توقف همه عملیات های نظامی و کاهش محاصره علیه یمن اطلاع داد.

6 خرداد 1401

هفتمین جشنواره فجر صنایع دستی به صورت بین المللی برگزار می گردد

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: هفتمین جشنواره فجر صنایع دستی در سال 1401 به دستور مهندس ضرغامی مبنی بر تعمیق روابط و توسعه بین المللی و معرفی صناعت جمهوری اسلامی ایران به صورت بین المللی و با موضوع منطقه آسیا و اقیانوسیه برگزار خواهد شد.

3 خرداد 1401

واکنش ظریف به یک ویدئوی جنجالی

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین کشورمان به یک ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی که ادعا می کرد وی در حال ساخت یک پروژه ساختمانی لوکس در شمال کشور با قیمتی بسیار گزاف است واکنش نشان داد.

28 اردیبهشت 1401
تعداد: (130)