جشن روز عشق؛ رمانتیک اما مالی

به گزارش وبلاگ ساده، سپندارمذگان، روز عشق ایرانی، را خاص، شیک اما متناسب با جیب خود جشن بگیرید.

جشن روز عشق؛ رمانتیک اما مالی

می خواهید بدانید روز عشق را چطور با عزیزان خود جشن بگیرید که هم خاص و استثنایی باشد و هم خیلی برایتان گران تمام نگردد؟ با ما همراه باشید.

ابراز عشق با الماس و صرف شام در هتل 5 ستاره نه الزامی دارد و نه لزوماً یک شیوه معنادار و منطقی برای نشان دادن علاقه شدید قلبی تان در روز عشق است. خرید هدایای گران قیمت به فردی که هدیه می دهد اصلاً حس ابراز عشق نمی دهد و مهم تر از همه اینکه دریافت کننده هدیه از جبران کردن و تلافی چنین هدیه گران قیمتی خیلی احساس خرسندی نخواهد کرد.

اگر نگران هستید که بودجه شما برای خرید هدیه روز عشق برای دوست عزیزتان به مقدار کافی نباشد، این را بدانید که برترین تجربه روز عشق این است که طوری برنامه ریزی کنید که دوست، همسر یا پدر و مادرتان متوجه شوند که آنها را دوست دارید، برایتان مهم هستند و آنها را از صمیم قلب می خواهید. می توانید صرفه جویی کنید و پولتان را پس انداز کنید اما در عین حال برترین روز عشق را در عمر خود تجربه کنید.

ایده هایی دوست دار جیب و ارزان برای روز عشق

روز عشق را با کمترین هزینه به یک روز ویژه و به یادماندنی تبدیل کنید.

1- عشق را با پول یکی نکنید. خیلی راحت می گردد با رفتن به یک رستوران یا هتل شیک و خرید هدایای گران قیمت روز عشق را جشن گرفت. اما آیا می توانید تضمینی به ادامه عشق به همین شیوه داشته باشید؟ مطمئن باشید عشق با پول خریدنی نیست.

2- کم خرج کنید اما خسیس بازی در نیاورید. تا می توانید کم خرج کنید اما نه اینکه از آن طرف بام بیفتید و اصلاً بی خیال روز عشق شوید. هدیه خریداری کنید اما نه گران قیمت. مثلاً به جای 10 شاخه گل به یک شاخه گل اکتفا کنید.

3- خودتان دست به کار شوید. یک کارت تبریک که کار دست خودتان است و خودتان آن را طراحی نموده اید و رویش با دست خط خودتان جملات و اشعار زیبا نوشته اید خیلی زیباتر و معنادارتر از چیزی است که از یک مغازه لوکس با قیمت بالا خریده اید. چندین سال هم که بگذرد باز هم این کارت قدیمی نمی گردد و برایتان رنگ نمی بازد. هر وقت هم که به آن نگاه می اندازید، خاطره آن شب به یاد ماندنی عشق را به یاد خواهید آورد.

4- به چیزی فکر کنید که می توانید برای عشقتان انجام دهید. یکی از برترین راه ها برای نشان دادن عشقتان استفاده از کوپن ها و کارت های عاشقانه است. این کارت ها می تواند حاوی پیغام های معنوی یا مادی باشند. یک قلب بزرگ کاغذی درست کنید و هر چقدر که دوست دارید از این کوپن ها رویش بچسبانید. مثلاً: روی یکی از کوپن ها بنویسید: این هفته ظرف ها را من می شویم! یک فصل از سریال مورد علاقه ات را من می خرم! ماساژ پا هر وقت که لازم بود! یا چیزهایی از این قبیل که عشقتان را شادمان می نماید.

5- هدایایی ارزان قیمت اما شیرین و به یادماندنی بگیرید که به دلایل خاصی برای هر دوی شما خاطره انگیز باشد: خودتان دست به کار شوید و برای اولین بار آغاز کنید. مثلاً برای خودتان یک سنتِ روز عشق ایجاد کنید. یک چیزی را رسم کنید که هم می تواند ارزان باشد و هم تجربه هر دوی شما. یک کارت درست کنید و رویش هدیه را شرح دهید اما نوشتن شما خیلی هم ساده دم دستی نباشد. مثلاً یک کره پلاستیکی و برفی که دو قلب را در آن جای داده اید ایده جالبی خواهد بود. این هدیه می تواند یادآور شبی باشد که عشقتان توی برف ها زمین خورده است و شما برای بلند کردن او از روی زمین به کمکش رفته اید.

6- وقت بگذارید: وقت گذاشتن نهایت یک ژست رمانتیک است. به این معنی که اگر همواره گرفتار هستید و وقت ندارید، خیلی خوب می گردد اگر یک روزتان را به سپری کردن با عشق زندگی تان بگذرانید، با هم خوش باشید و کاری به حرفه، شغل و اداره، سر و کله زدن با خانواده و پرداخت قبض ها نداشته باشید. چیزهای دنیوی را فراموش کنید و فقط به خودتان دو نفر فکر کنید.

7- یک غروب عاشقانه در منزل خود ایجاد کنید. شاید غذا درست کردن شما را به درد سر بیندازد. لازم نیست غذای گران درست کنید. همین که متفاوت و خاص باشد و با روزهای دیگر فرق داشته باشد کافیست. در اینترنت در پی دستور غذاهای ساده و کم خرجی باشید که متفاوت هم باشند. اگر تصمیم دارید با هم فیلم تماشا کنید، یادتان نرود که یک ذرت بوداده خوشمزه درست کنید. روی بشقاب غذای عشقتان با استفاده از غذا بنویسید دوستت دارم. اگر توانستید غذای مورد علاقه عشقتان را درست کنید: مثلاً یک پیتزا، کیک یا پیراشکی شبیه قلب.

8- به ستارگان خیره شوید. لباس گرم بپوشید، به پشت بام، تراس یا حیاط بروید و به آسمان شب خیره شوید. اگر تصمیم به سفر دارید، زیرانداز، نوشیدنی گرم، تنقلات و شکلات و یک باک پر از بنزین را از قلم نیاندازید. به جایی بیرون از شهر بروید که آسمان صاف و ستاره ها نمایان باشند. به ستاره ها خیره شوید و دو تا از آنها را به نام خودتان انتخاب کنید و به خودتان قول دهید که هر سال روز عشق با هم به تماشا این ستاره ها بیایید.

9- غیرقابل پیش بینی باشید. غیرمنتظره باشید و عزیزان خود را هیجان زده کنید. چند حرکت پایکوبی یاد بگیرید و از او برای پایکوبییدن و نشان دادن هنر خود دعوت کنید. شعر مورد علاقه او را حفظ کنید و بعد از شام برایش بخوانید. بعد با هم به تماشای فیلم بنشینید، به موسیقی مورد علاقه هر دویتان گوش دهید و هر کار دیگری که فکر می کنید مناسب این فضاست را انجام دهید.

10- در کوچه خاطرات قدم بزنید. عشق خود را به جایی ببرید که از قدیم ها مخصوص شما دو نفر بوده است. با هم در کوچه پس کوچه ها آرام قدم زده و در خصوص احساستان حرف بزنید. شرح دهید که ممکن است حستان مثل ایام جوانی تان نباشد اما هر دو با هم در آن کوچه خاطرات قشنگی داشته باشید. عکس دونفره در این کوچه را هرگز از قلم نیاندازید.

11- دوستت دارم را از قلم نیاندازید. هیچ پولی نمی خواهد! ارزان ارزان. اما وقتی این جمله را به زبان می آورید، رابطه خود را شکل عاشقانه و زیباتری می دهید. خجالت نکشید. چندین بار این جمله را در طول روز تکرار کنید. به عشقتان بگویید که واقعاً چه حسی دارید. او صداقت شما را تحسین می نماید و ابراز عشق و گفتن جمله دوستت دارم بیش از هر هدیه دیگری برای او می ارزد.

منبع: فوت و فن

به "جشن روز عشق؛ رمانتیک اما مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن روز عشق؛ رمانتیک اما مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید