اخبار اقتصادی

فناوری دانش بنیان ها به روستاهای سیرجان رسید

مجید بلند مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان از انتقال فناوری شرکت های دانش بنیان به روستا های شهرستان سیرجان اطلاع داد.

10 آذر 1401

تاکید بر استفاده از ظرفیتهای جامعه عشایری برای توسعه منطقه ها نمونه گردشگری

ایلنا/ براساس خبرهای بدست آمده، تاکید بر استفاده از ظرفیتهای جامعه عشایری برای توسعه منطقه ها نمونه گردشگری صورت پذیرفت.

7 آذر 1401

رئیس اتحادیه: قیمت گوشت مرغ نهایتا 63 هزار تومان است

یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو 63 هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین 55 تا 60 هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می گردد.

5 آذر 1401

هشدار سازمان راهداری درباره احتمال لغزندگی جاده ها

طبق اعلام سازمان راهداری، با توجه به هشدار سطح زردی که در رابطه با بارش باران صادر شده، احتمال لغزندگی معابر و جاده ها وجود دارد.

10 آبان 1401

صفحه نخست روزنامه های البرز ، چهارشنبه 20 مهرماه

تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز چهارشنبه 20 مهرماه البرز را اینجا مشاهده کنید.

20 مهر 1401

سنگ اندازی ها بر سر راه نوسازی مسکن روستایی همچنان ادامه دارد

در حالی که قرار بود از هفته های گذشته تسهیلات 200 میلیون تومانی نوسازی واحد های مسکن روستایی پرداخت گردد، اما به گفته روستاییان هنوز خبری از پرداخت این وام نیست.

7 مهر 1401

جشن روز عشق؛ رمانتیک اما مالی

سپندارمذگان، روز عشق ایرانی، را خاص، شیک اما متناسب با جیب خود جشن بگیرید.

17 مرداد 1401

سایپا 10 هزار خودرو به ونزوئلا صادر می نماید

وزیر حمل و نقل ونزوئلا در بازدید از گروه سایپا، خواهان فراوری 10 هزار خودرو سایپا به صورت CKD (قطعات منفصله) و CBU (خودروی کامل) شد.

14 مرداد 1401

عقب ماندن خودروسازان از برنامه وزارت صمت

تعارض منافع، عدم داخلی سازی و تحریم ها شاید بتواند پاسخ هایی برای تبیین عقب ماندگی اوضاع فعلی صنعت خودرو ایران باشد، اما با بررسی های بیشتر به این نتیجه می رسیم که اتفاقاً انفعلال و بی برنامه بودن مسئولان، پدیده های بیشتری را توجیه می کند.

8 مرداد 1401

هایما به خط فراوری ایران خودرو باز می شود

هایما S7، یکی از پرفروش ترین کراس اوورهای ایران، آمده بود تا جایگزین سوزوکی ویتارا گردد. آغاز تحریم ها که خروج بسیاری از خودروسازان مطرح را از ایران در پی داشت، مشکلاتی در تأمین قطعات برای خودروسازان را نیز با خود به صنعت خودروسازی ایران آورده بود.

6 مرداد 1401

حاجی بابایی: یک ریال از محل فروش نفت باقی نمانده است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تخصیص 500 هزار میلیارد تومان یارانه در کشور برای امسال اطلاع داد و گفت: چون نتوانستیم اقتصاد را تقویت کنیم یارانه می دهیم.

3 مرداد 1401

بازیکن مورد نظر سرخابی ها شاگرد قلعه نویی شد

محمد خدابنده لو بازیکن فصل گذشته سپاهان اصفهان که عملکرد قابل قبول او باعث حضورش در تیم فوتبال امید ایران شد با وجود داشتن پیشنهاد از تیم هایی همانند پرسپولیس و استقلال تهران تصمیم گرفت به گل گهر سیرجان بپیوندد.

28 تیر 1401

قلعه نویی: خدمت به فوتبال از 100 سفر حج بهتر است

سرمربی گل گهر سیرجان می گوید بازی تیمش با آلومینیوم اراک سخت خواهد بود و امیدوار است هرکسی که لیاقت دارد، برنده این ملاقات گردد.

26 تیر 1401

تورهای تابستانی و توصیه هایی برای خرید اینترنتی این تورها

با فرارسیدن تابستان و ایام اوج سفرهای داخلی و خارجی، رئیس جامعه گردشگری الکترونیکی ایران درباره سایت های نامعتبر خدمات گردشگری هشدار داده است و توصیه هایی را برای خرید اینترنتی تورهای تابستانی دارد.

23 تیر 1401

دلیل انصراف ابوترابی از سوال از وزیر خارجه

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: با توجه به پیشنهاد وزیر امور خارجه کشورمان برای ایجاد پول واحد کشور های عضو پیمان شانگ های از سوال خودم از وزیر امور خارجه انصراف دادم.

22 تیر 1401

صنعت چاپ در انتظار روزهای بلوغ

به گزارش خبرنگاران ، حمید فریور، کارشناس صنعت چاپ: صنعت چاپ در سالی که گذشت، فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرد، حمید فریور، کارشناس چاپ با ارسال یادداشتی به ایبنا به آنالیز این صنعت در خاتمه سال 1400 و آستانه سال 1401 به این مساله پرداخته است. متن این یادداشت...

13 تیر 1401

خبر فوری، مبلغ یارانه ها تغییر کرد، یارانه نو فردا به حساب خانوارها واریز می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، گویا قرار است مبلغ کلیه یارانه ها اعم از یارانه نقدی و معیشتی یکی گردد و همه در قالب یک یارانه واحد به حساب سرپرستان خانوار واریز گردد. اما تغییرات نو شامل چه مواردی است و یارانه نو از چه زمان واریز می گردد؟

2 تیر 1401

دومین همایش بین المللی توسعه صادرات صنایع پلیمری، مردادماه برگزار می گردد

دومین دوره همایش بین المللی توسعه صادرات صنایع پلیمری به همت انجمن ملی صنایع پلیمر ایران و حمایت کمیسیون توسعه صادرات اتاق ایران، مرداد امسال برگزار می گردد.

30 خرداد 1401

حصن کیفا و 13 دهکده غرق شده (قسمت اول)

آیا حصن کیفا نیز همان راستا شهرهای غرق شده را طی می نماید و مانند آن ها پر از رمز و راز می گردد؟

28 خرداد 1401

وزیر کار: 23درصد مشاغل بعضی از کشورهای پیشرفته مشاغل خانگی است

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حمایت از مشاغل خانگی مطرح نمود که در اکوسیستم اشتغال ایران جای خالی توجه به مشاغل خانگی جدی است و در حالیکه 23 درصد از مشاغل کشورهای پیشرفته کسب و کار خانگی است در ایران گاها به این موضوع نگاه نازلی وجود دارد.

24 خرداد 1401
تعداد: (153)