خبرنگاران صندلی روابط عمومی ادارات به سطح معاونت ارتباطات و هماهنگی ارتقا یاید

به گزارش وبلاگ ساده، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل حوزه استانداری کرمانشاه گفت: کارکردهای علمی و فنی از یک سو و توقعات و انتظارات سازمان ها از دیگر سو ایجاب می نماید صندلی اداری روابط عمومی ادارات تا سطح معاونت ارتباطات و هماهنگی ارتقا یابد.

خبرنگاران صندلی روابط عمومی ادارات به سطح معاونت ارتباطات و هماهنگی ارتقا یاید

مسعود بهرام نژاد روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار گردید، اضافه نمود: امروز روابط عمومی دیگر محدود به چاپ بنر و دفترک نیست بلکه به عنوان یک علم در دانشگاه ها در حال تدریس است.

وی گفت: فردی می تواند این کار علمی را به خوبی انجام دهد که علاوه بر تسلط بر دانش، از هنر ارتباط نیز بهره ببرد.

وی گفت: روابط عمومی مجموعه ای از توانمندی های است که باید در مدیران روابط عمومی ها دیده گردد؛ افرادی که در طول سال های گذشته در این حوزه خدمت نموده اند کنترل چندانی بر حرفه خود نداشتند.

بهرام نژاد بیان کرد: اکنون کار روابط عمومی در کرمانشاه مدیر محور است در صورتی که مدیران به این حوزه توجه ننمایند کارایی خود را از دست می دهد.

وی تاکید نمود: برای تقویت حوزه روابط عمومی های کرمانشاه باید مدیران استان با اهمیت این حوزه به خوبی آشنا شوند.

مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه گفت: در جهانی کنونی، روابط عمومی های نوین از انتقال پیغام به شیوه های سنتی عبور نموده و با مجهز شدن به علم ارتباطات و روابط عمومی رسالت خود را دنبال می نمایند.

وی اضافه نمود: کسانی می توانند در عرصه روابط عمومی پیروز ظاهر شوند که علاوه بر تسلط علمی و مهارت کافی، هنرمندان چیره دست و خلاقی نیز باشند.

به گفته بهرام نژاد، در روابط عمومی های خلاق گاهی متن یک خبر یا تدوین یک گزارش مستند تصویری آن چنان هنرمندانه تنظیم می گردد که مصداق شاخص یک اثر هنری بوده و قابل ارایه در جشنواره ها و مسابقات هنری و تخصصی است.

وی گفت: امروزه در جهان روابط عمومی ها، با واژه هایی مانند مغز متفکر، قلب تپنده، چشم بینا، گوش شنوا و ... توصیف می شوند ولی متاسفانه این توصیف ها و القاب در حد حرف باقی مانده و روابط عمومی ها صندلیی هم سطح این توصیف ها نیافته و از منابع مادی و غیرمادی برای تحقق این القاب برخوردار نیستند.

مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه گفت: روابط عمومی ها در شرایط کنونی و در نظام اداری و دولتی کشور؛ مجموعه هایی کاملاً متاثر از نگاه مدیران بالادستی هستند و اگر مدیری اعتقاد به امر اطلاع رسانی نداشته باشد بی گمان روابط عمومی آن مجموعه نیز صندلیی حاشیه ای خواهد داشت و بالعکس.

وی اضافه نمود: بدون تعارف ضروری است از حضور مهندس بازوند استاندار کرمانشاه به عنوان یک فرصت کم نظیر برای تقویت صندلی روابط عمومی ها در استان کرمانشاه بهره برده و برای ارتقای آن برنامه ریزی کرد.

بهرام نژاد تاکید نمود: شایسته است روابط عمومی ها در کنار پیگیری مطالبات، همواره خود را در برابر این پرسش ببینند که تا چه اندازه در اطلاع رسانی به موقع و شایسته سازمان و در سطح بالاتر اقلیم و جغرافیای فرهنگی، سیاسی، مالی و... که به آن متعلق هستند پیروز ظاهر شده اند؟

وی اضافه نمود: زمانی که این دغدغه در ذهن مجموعه های روابط عمومی شکل گرفت آن هنگام می توان تغییر نگاه سنتی مدیران را نیز با اقتدار بیشتر مطالبه کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران صندلی روابط عمومی ادارات به سطح معاونت ارتباطات و هماهنگی ارتقا یاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صندلی روابط عمومی ادارات به سطح معاونت ارتباطات و هماهنگی ارتقا یاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید