فناوری دانش بنیان ها به روستاهای سیرجان رسید

به گزارش وبلاگ ساده، مجید بلند مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان از انتقال فناوری شرکت های دانش بنیان به روستا های شهرستان سیرجان اطلاع داد.

فناوری دانش بنیان ها به روستاهای سیرجان رسید

دومین روز از رویداد همایش انتقال فناوری شرکت های دانش بنیان به روستا ها در شهرستان سیرجان با حضور محمد صادق حسنی مدیر توسعه اکوسیستم کسب و کار صندوق کارآفرینی امید، مجید بلند نظر مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان وجمعی مسئولان سیرجان برگزار گردید.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان دراین نشست گفت: هدف از این رویداد هم اندیشی صندوق کارآفرینی امید با شرکت های دانش بنیان در سطح استان است که این شرکت ها بتوانند با حمایت صندوق کارآفرینی امید محصولات خود را به روستا ها انتقال دهند .

او اضافه کرد: با این اقدام حلقه های ارتباطی میان این شرکت ها و روستا ها شکل گرفته و این امر منجر به ایجاد اشتغال در جوامع روستایی و کاهش مهاجرت از روستا می گردد.

بلند نظر از کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان خواست تا دغدغه ها و مسائل و احتیاج های خود را جهت حمایت صندوق کارآفرینی امید مطرح سازند و در این خصوص پیشنهادات و نظرات خود را بیان نمایند.

او توضیح داد: امیدواریم با اجرای برنامه های تاثیر گذار در این حوزه بتوانیم شاخص های خدمت رسانی به مردم شریف استان به خصوص روستاییان را در دولت سیزدهم ارتقا دهیم.

علی یعقوبی فرماندار شهرستان سیرجان نیز گفت: امروزه فناوری جز جدا ناپذیر زندگی به خصوص در حوزه اقتصاد است.

او فناوری را بازوی توانمند جامعه دانسته و از شرکت های دانش بنیان خواست محصولات و فعالیت های خود را به نحو احسن به روستا ها انتقال دهند.

وبلاگ ساده کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فناوری دانش بنیان ها به روستاهای سیرجان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری دانش بنیان ها به روستاهای سیرجان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید