نحوه انتخاب واحد نیمسال اول در دانشگاه آزاد

به گزارش وبلاگ ساده، عطار زاده فرآیند ثبت درخواست انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 به وسیله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.

نحوه انتخاب واحد نیمسال اول در دانشگاه آزاد

به گزارش، ایمان عطارزاده مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برنامه زمان بندی انتخاب واحد و حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول 1401-1400، گفت: انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول که به وسیله سامانه آموزشیار انجام می گردد، از روز شنبه 13 شهریور شروع شده و تا 25 شهریور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سوم تا هفتم مهرماه هم به اسم بازه زمانی حذف و اضافه دانشجویان مشخص شده است، گفت: بر این اساس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی درصورت احتیاج به درخواست های سیستمی برای امور آموزشی، فرآیند فارغ التحصیلی، پرداخت شهریه و ... می توانند از ساعت 22 هر شب لغایت 6 صبح روز بعد به سامانه آموزشیار مراجعه نمایند.

عطارزاده با تشریح فرآیند انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول سال تحصیلی 1400، گفت: دانشجویان با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu.iau.ac.ir می توانند به وسیله منوی درخواست/ مجوز - ذیل منوی ارسال/ پیگیری درخواست دانشجو اقدام به ثبت درخواست انتخاب واحد نمایند. برای این کار ضروری است در قسمت ارسال درخواست نو، طبقه بندی موضوع را عملیات آموزشی دانشجو و موضوع درخواست را مجوز انتخاب واحد و نیمسال درخواست را معادل 14001 قرار دهند. پس از انجام این مراحل و با انتخاب دکمه ثبت، درخواست مجوز انتخاب واحد ترم مهر 1400 برای دانشجو انجام می گردد.

مدیر کل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی اضافه نمود: پس از انجام این مراحل، دانشجویان می توانند به وسیله منوی ثبت نام دروس دانشجو ذیل منوی انتخاب واحد اقدام به اخذ دروس و انتخاب واحد نمایند. گفتنی است دانشجویانی که در نمیسال دوم سال تحصیلی 1399 (ترم 3992) انتخاب واحد داشته یا ترم مرخصی ثبت نموده اند، مجاز به ثبت درخواست انتخاب واحد خواهند بود.

وی در خاتمه اضافه نمود: بر این اساس دانشجویانی که آخرین شرایط آنها در نیمسال دوم سال 1399 و نیمسال اول 1400 (ترم های 3992 و 4001) شرایط عدم مجاز به ثبت نام در نیمسال ثبت شده باشد، مجاز به ثبت درخواست نخواهند بود. بعلاوه دانشجویانی که آخرین شرایط آنها در نیمسال جاری (1400) ترم مرخصی ثبت شده باشد هم مجاز به ثبت درخواست نیستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نحوه انتخاب واحد نیمسال اول در دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه انتخاب واحد نیمسال اول در دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید