انتها اولین روز مسابقات دوچرخه سواری کشور در کازرون

به گزارش وبلاگ ساده، اولین روز مسابقات دوچرخه سواری کشور در گروه بانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان در کازرون خاتمه یافت.

انتها اولین روز مسابقات دوچرخه سواری کشور در کازرون

به گزارش وبلاگ ساده از شیراز، حسین روزبهی رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان کازرون گفت: مسابقات بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان شامگاه چهارشنبه دوچرخه سواران استان های اصفهان، تهران، فارس ، کهگیلویه و بویرا حمد، کرمان، آذربایجان غربی، کردستان و مازندران در پیست کوهستان با هم به رقابت پرداختند.

او اعلام کرد: در رده جوانان فاطمه عباسی از باشگاه بیشاپور کازرون اول، فرانک شاه زیدان از اصفهان دوم، الیکا یوسفی از اصفهان سوم و ملینا نظام از آمل، هلن زارعی از اصفهان چهارم و پنجم شدند.

روزبهی توضیح داد: در رده بزرگسالان فرانک پرتوآذر از پاشگاه لوسالوشنز شیراز اول، مونا فرحنخشیان از آموزشگاه فراز تهران دوم، شیرین زرین کلاه از باشگاه شاپ زنجانیان تهران سوم شدند و ملینا صابری فر و طوبی مرتضوی از باشگاه رایان اصفهان چهارم و پنجم شدند.

رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان کازرون ادامه داد: مسابقات با نطارت و داوری کمیته کوهستان و داوری فدراسیون دوچرخه سواری و هیات دوچرخه سواری استان فارس به میزبانی کازرون به مدت دو روز در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می گردد.

او اضافه کرد: پنجشنبه 18 آذر گروه آقایان با یکدیگر رقابت می نمایند.

شهرستان کازرون در غرب استان فارس است.

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انتها اولین روز مسابقات دوچرخه سواری کشور در کازرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها اولین روز مسابقات دوچرخه سواری کشور در کازرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید