برای رسیدن به توسعه پایدار مالی باید از ظرفیت بخش های مختلف از جمله بانوان بهره گیری گردد

به گزارش وبلاگ ساده، خبرگزاری خبرنگاران- نایب رئیس شورای اسلامی شهر گتاب ، در راستای اجرای شبکه ملی بانوان سعی کردیم این شبکه را در حوزه شهری گتاب نیز اجرایی کنیم و دعوت از بانوان فعال و نخبه از جمله برنامه های فراروی به شمار می رود .

برای رسیدن به توسعه پایدار مالی باید از ظرفیت بخش های مختلف از جمله بانوان بهره گیری گردد

به گزارش خبرنگاروبلاگ سادهدفترمازندران درشهرستان بابل:خدیجه نعمتیان نایب رئیس شورای اسلامی شهر گتاب درگفتگو یی با اشاره به این طرح ایجاد شبکه ملی بانوان را در نشست شورای عالی استان با حضور چمران رئیس این شورا ارائه و مطرح نموده ام، اضافه نمود: ایجاد و راه اندازی این شبکه یک مطالبه عمومی محسوب می گردد .

وی اضافه نمود: در کوشش هستیم تا با همکاری بانوان مدیر در منطقه ها مختلف کشور طرح شبکه ملی بانوان را اجرایی و عملیاتی کنیم زیرا این شبکه دارای منظره بالایی است .

وی با اظهار اینکه برای رسیدن به توسعه پایدار مالی باید از ظرفیت بخش های مختلف از جمله بانوان بهره گیری گردد، راه اندازی شبکه ملی بانوان را در تحقق اهداف توسعه مؤثر برشمرد .

نعمتیان اضافه نمود در راستای اجرای شبکه ملی بانوان سعی کردیم این شبکه را در حوزه شهری گتاب نیز اجرایی کنیم و دعوت از بانوان فعال و نخبه از جمله برنامه های فراروی به شمار می رود .

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گتاب در ادامه گفت به رغم اینکه 15 سال از شهر شدن گتاب می گذرد، اما هنوز امکانات اولیه شهری فراهم نشده و زیرساخت های خوبی در زمینه های مختلف از جمله ورزشی نداریم .

وی گفت: بیش از 10 سال از ساخت استادیوم در شهر می گذرد اما هنوز زیرساخت های خوبی در آن فراهم نشده است .

وی با بیان اینکه حتی ماشین جمع آوری مکانیزه در شهر وجود ندارد، گفت: زباله به صورت دستی و با کامیون جمع آوری می گردد .

منبع: خبرگزاری آریا

به "برای رسیدن به توسعه پایدار مالی باید از ظرفیت بخش های مختلف از جمله بانوان بهره گیری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای رسیدن به توسعه پایدار مالی باید از ظرفیت بخش های مختلف از جمله بانوان بهره گیری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید