رئیس اتحادیه: قیمت گوشت مرغ نهایتا 63 هزار تومان است

به گزارش وبلاگ ساده، یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو 63 هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین 55 تا 60 هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می گردد.

رئیس اتحادیه: قیمت گوشت مرغ نهایتا 63 هزار تومان است

به گزارش صدا و سیما، یوسفخانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی استان تهران آخرین قیمت مرغ در رابطه با آخرین قیمت مرغ در بازار را گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو 63 هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین 55 تا 60 هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می گردد.

یوسفخانی ادامه داد: قیمت مرغ منجمد نیز همان قیمت نو 55 هزار تومان است که تقاضایی برای آن نیست به جهت اینکه الان قیمت مرغ گرم این است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در سرانجام گفت: پیش بینی این است که ما تا سرانجام امسال خوشبختانه در بحث فراوری و عرضه هیچ گونه مسئله ای نداریم. فراوری و عرضه کافی است و بیش از حتی حد مصرف فراوری انجام می گردد. فراوریکنندگان جوجه ریزی پیش از مصرف داخل الان اجرا شده است و تا سرانجام سال بازار به همین روند ادامه پیدا می نماید در برترین حالتی که بخواهد اتفاق بیفتد این است که به نرخ مصوب 63 تومان برسد یعنی بالاترین قیمت اگر یک میزان تقاضا در ماه های سرانجامی سال بیشتر گردد به نرخ مصوب نزدیک شویم یا به نرخ مصوب عرضه گردد. الان پایین تر از نرخ مصوب است هم فراوری بالا است و هم تقاضا به نسبت فراوریمان پایین تر است.

منبع: فرارو

به "رئیس اتحادیه: قیمت گوشت مرغ نهایتا 63 هزار تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس اتحادیه: قیمت گوشت مرغ نهایتا 63 هزار تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید