دلیل انصراف ابوترابی از سوال از وزیر خارجه

به گزارش وبلاگ ساده، نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: با توجه به پیشنهاد وزیر امور خارجه کشورمان برای ایجاد پول واحد کشور های عضو پیمان شانگ های از سوال خودم از وزیر امور خارجه انصراف دادم.

دلیل انصراف ابوترابی از سوال از وزیر خارجه

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ ساده، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به پیشنهاد معاون مالی وزارت امور خارجه کشورمان برای ایجاد پول واحد کشور های عضو پیمان شانگ های از سؤال خود از وزیر امور خارجه انصراف دادم.

وی اضافه نمود: اردیبهشت سؤال من از وزیر امور خارجه درباره دلیل عدم اقدام در مورد ارائه پیشنهاد به منظور ایجاد پول واحد کشور های عضو پیمان شانگ های سؤالی را از وزیر امور خارجه مطرح کردم و این سؤال در دستورکار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهاده شد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در آن جلسه آقای امیرعبداللهیان از این موضوع استقبال کرد و قول پیگیری موضوع را داد و هفته گذشته شاهد بودیم که معاون مالی وزارت امور خارجه این پیشنهاد را به پیمان شانگ های ارائه کرد و این موضوع به نام ایران در دبیرخانه این کنفرانس به ثبت رسید.

ابوترابی اعلام کرد: بنده ضمن تقدیر از وزارت امورخارجه از سؤال خود از وزیر امور خارجه انصراف دادم.

نماینده نجف آباد در مجلس اضافه نمود: ما می توانیم با پول واحد پیمان شانگ های به جنگ دلار برویم و به سلطه چندین ساله آن انتها دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دلیل انصراف ابوترابی از سوال از وزیر خارجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل انصراف ابوترابی از سوال از وزیر خارجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید