مهرورزان کانون خیریه علوم پزشکی زاهدان به توزیع 14 هزار ماسک بین حاشیه نشینان پرداختند

به گزارش وبلاگ ساده، بیش از 14 هزار ماسک سه لایه به وسیله مهرورزان کانون خیریه cpr دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تهیه و در منطقه ها حاشیه شهر زاهدان توزیع شد.

مهرورزان کانون خیریه علوم پزشکی زاهدان به توزیع 14 هزار ماسک بین حاشیه نشینان پرداختند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، همزمان با افزایش تعداد موارد مثبت کرونا در شهر زاهدان و اعلام شرایط قرمز و بحرانی در این شهر، مهرورزان کانون cpr دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حرکتی خودجوش و جهادی با کمک خیرین این کانون تعداد چهارده هزار و پانصد عدد ماسک سه لایه تهیه و در منطقه ها حاشیه شهر زاهدان بین نیازمندان این منطقه توزیع کردند.

به گفته علی درویشی دبیر کانون خیریه cpr مهرورزی، مجموع هزینه برآورد شده در تهیه این ماسک ها مبلغ هفت میلیون و نهصد هزار تومان بوده که در منطقه ها شیرآباد، کریم آباد، همت آباد، حاجی آباد و محلات سعدی، کشاورز و رسالت از توابع حاشیه زاهدان به همت خیرین و مهرورزان این کانون تهیه و در مدت سه روز توزیع شده است.

دبیر کانون خیریه مهرورزی ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه بیشتر مسئولان به منطقه ها حاشیه نشین شهر، اظهار کرد: یکی از گروه های آسیب پذیر از بحران اپیدمی کرونا در استان حاشیه نشینان و نیازمندان حاضر در حاشیه شهر هستند که به سبب دوری از امکانات بهداشتی و محرومیت در معرض آسیب بیشتری از این ویروس قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهرورزان کانون خیریه علوم پزشکی زاهدان به توزیع 14 هزار ماسک بین حاشیه نشینان پرداختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهرورزان کانون خیریه علوم پزشکی زاهدان به توزیع 14 هزار ماسک بین حاشیه نشینان پرداختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید