نکونام: نمی دانم دوستان چگونه جوابگوی بسته ماندن پنجره نقل وانتقالاتی فولاد خواهند بود، تیم از سال گذشته تقویت نشده است

به گزارش وبلاگ ساده، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که این تیم از سال گذشته به علت بسته ماندن پنجره نقل وانتقالاتی تقویت نشده است.

نکونام: نمی دانم دوستان چگونه جوابگوی بسته ماندن پنجره نقل وانتقالاتی فولاد خواهند بود، تیم از سال گذشته تقویت نشده است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ساده، جواد نکونام در نشست خبری پیش از ملاقات با پیکان گفت: می دانیم با حریفی سختکوش بازی داریم که تا به امروز نتایج خوبی گرفته است. مانند همه بازی ها، این ملاقات نیز برای ما سخت و سنگین است و باید با تمرکز بالایی در کارهای گروهی وارد زمین شویم. متأسفانه فردا (دوشنبه) چند نفر از بازیکنان را در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان آماده اند تا بتوانیم به شرایط ایده آل برسیم.

وی در خصوص غایبان فولاد برای این مسابقه توضیح داد: متأسفانه مهران درخشان مهر باید یک عمل جراحی انجام دهد. وحید حیدریه هم به تازگی از بند مصدومیت رها شده و نتوانستیم در بازی های قبل از او استفاده کنیم. در هفته های گذشته کمی در سمت چپ زمین مشکل داشتیم؛ با این حال بازیکنانی که فردا به میدان می فرایند، حتماً با حداکثر توان و تمرکز بازی خواهند کرد. امیدواریم بازی قابل قبولی انجام بدهیم و ان شاءالله پیروز شویم.

سرمربی فولاد خوزستان در این باره که به نظر می رسد دستش برای انتخاب 11 بازیکن اصلی خالی است، گفت: به علت بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی، تیم از سال گذشته تا به امروز تقویت نشده است. زمانی که شما بازیکنی داشته باشید که حتی بتواند دقایق کمی بازی کند، می توانید روی او حساب کنید. اصلاً کاری ندارم چه کسی فیکس بازی نموده و چه کسی ذخیره بوده است، اما شش نفر از بازیکنان ما از جمله چهار بازیکن اصلی جدا شده اند. همه تیم های لیگ فزونی بازیکن نو جذب نموده و هر تیمی که نتوانسته خودش را تقویت کند، مسائل عدیده ای پیدا نموده است.

با بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتی، به طرفداران و دوست داران فولاد ظلم شد.، نکونام ضمن بیان این جمله اظهار داشت: بسته شدن پنجره ما بی جهت بود. پنجره ما دیر باز شد و نتوانستیم یارگیری خوبی در ابتدای فصل داشته باشیم تا با تمام قوا وارد مسابقات شویم. به هر حال این رخ داده و من با علم به این موضوع به فولاد آمدم. تیم من تیمی قابل احترام است و این را نشان داده ایم.

وی با تمجید از شاگردانش اعلام کرد: در هیچکدام از بازی ها، چه ملاقاتهایی که بردیم و چه تنها باختی که داشتیم، چهره یک تیم بازنده و سرخورده را نداشتیم. ما زحمت کشیدیم و کوشش کردیم تا شرایط خوبی بر تیم حاکم کنیم و در این کار، به حمایت و تقویت تیم احتیاج داریم.

سرمربی فولاد خوزستان در ادامه گفت: زمانی که بازی ها چهار یا پنج روز یک بار برگزار می گردد، مسابقات جام حذفی را در پیش رو داریم و لیگ قهرمانان آسیا در انتهای فصل پیش روی ماست، تیم باید تقویت گردد. ما به نیرویی احتیاج داریم که به ما یاری کند بتوانیم از برخی بازیکنان کمتر استفاده کنیم تا آنها در بازی های بعدی سرحال تر حاضر شوند.

نکونام با بیان اینکه به میزان کافی در این مورد صحبت شده است، مطرح کرد: فقط این را می گویم که طرفداران بدانند شرایط تیم چگونه است و تنها صحبت من با طرفداران است. چون واقعاً به تیم فولاد خوزستان ظلم شد و نمی دانم بعدها دوستان چگونه می خواهند درباره بسته شدن پنجره تیم به مدت دو سال جوابگو باشند.

وی درباره شرایط بدنی بازیکنان فولاد گفت: در دو فصل گذشته که من در خدمت باشگاه فولاد بودم، مربی بدنساز اسپانیایی کنارمان بود. شکل کار من کاری ساده و معمول است که با تمرینات پُرفشار انجام می گردد. زمانی که به تیم اضافه شدم، قطعاً می بایست شدت تمرینات را بالا می بردیم. پیش از این نیز گفته بودم که در ادامه راه به علت همین شدت تمرینات، مسائل بیشتری خواهیم داشت؛ چرا که باید به مرز آمادگی مورد نظرمان برسیم.

سرمربی فولاد با اشاره به تفاوت تیمش با مدعیان قهرمانی توضیح داد: اینکه ما بخواهیم در جدول لیگ برتر دهم شویم، مسئله ای نداریم و اکنون نیز تیم خوبی داریم. با این حال اگر قرار است فولاد با تیم های بالای جدول مبارزه کند که دوجین بازیکن داخل زمین و روی نیمکت دارند، به کار و کوشش بیشتری احتیاج داریم تا نقاط ضعف خود را جبران کنیم. به علت پنجره بسته ای که بوده، به کار بهتری احتیاج داریم. به همین علت از روز اول پیش بینی این اتفاق را می کردم و خودتان می بینید که این اتفاقات کم کم سر باز می نماید.

نکونام در ادامه اظهار داشت: برخی اوقات احتیاج به طرح این مسائل نیست و برخی زمان ها باید این صحبت ها را مطرح کنم؛ چون من امانت دار مردم و باشگاه فولاد هستم و وظیفه من است که روی سخنم با آنها باشد تا برخی مسائل را بدانند. وقتی بازیکنی بازی نمی نماید و برای همه باعث تعجب می گردد، قطعاً شرایط خاص و ویژه ای دارد که صلاح نیست به اصحاب رسانه گفته گرددT وگرنه در تیم من همواره برترین ها بازی می نمایند و آنها باید شرایط خوبی را برای تیم و خودشان فراهم نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نکونام: نمی دانم دوستان چگونه جوابگوی بسته ماندن پنجره نقل وانتقالاتی فولاد خواهند بود، تیم از سال گذشته تقویت نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: نمی دانم دوستان چگونه جوابگوی بسته ماندن پنجره نقل وانتقالاتی فولاد خواهند بود، تیم از سال گذشته تقویت نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید