اخبار صنعت

شهابِ بخت، این بار در کن درخشید: ترانه شیرینِ فروشنده فرهادی را دنیا شنید!

خبرنگاران: همه آن هایی که سینما را صادقانه دوست دارند، متفق القول هستند که دیشب، درخشان ترین شبِ سینمای ایران بود. بارها شده بود که فیلم های ایرانی در جشنواره های خارجی مورد توجه قرار بگیرند، اما دیشب و جایزه کن، همواره چیز دیگری خواهد ماند. راهی که اصغر...

19 آذر 1401

صدور هشدار زرد مدیریت بحران مبنی بر احتمال یخبندان در استان تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر احتمال یخبندان و خسارت به کشاورزان در استان از آماده باش مدیریت بحران در این خصوص خبرداد.

12 آذر 1401

تاکید بر استفاده از ظرفیتهای جامعه عشایری برای توسعه منطقه ها نمونه گردشگری

ایلنا/ براساس خبرهای بدست آمده، تاکید بر استفاده از ظرفیتهای جامعه عشایری برای توسعه منطقه ها نمونه گردشگری صورت پذیرفت.

7 آذر 1401

زنگ ورزش دانش آموزان مدارس البرز تعطیل شد، ممنوعیت فعالیت واحدهای آلاینده زا

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: فردا زنگ ورزش دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی به علت آلودگی هوا تعطیل است.

29 آبان 1401

عمل موفقیت آمیز جراحی پوستی در بیمارستان ولی عصر (عج) بروجن

عمل جراحی فلپ پوستی برای جوان 35 ساله که در پی حادثه ای دچار آسیب شدید بافت پوششی، تاندون، عصب و استخوان شده بود، با موفقیت در بیمارستان ولی عصر (عج) انجام شد.

31 شهریور 1401

سونی و تنسنت در مجموع 30 درصد از سهام فرام سافتور را خریداری کردند

روز چهارشنبه، سونی و تنسنت در مجموع 30 درصد از سهام استودیو فرام سافتور را خریداری کردند که بازیکنان آن را با سری بازی هایی نظیر دارک سولز و بازی الدن رینگ می شناسند.

13 شهریور 1401

احداث بزرگترین مجتمع گلخانه ای چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن

سرپرست فرمانداری بروجن گفت: فاز اول مجتمع گلخانه ای شهر سفیددشت در زمینی به مساحت 6 هکتار با ظرفیت فراوری یک هزار و 200 تن و با پیشرفت فیزیکی 54 درصد در حال احداث است.

10 شهریور 1401

سایپا 10 هزار خودرو به ونزوئلا صادر می نماید

وزیر حمل و نقل ونزوئلا در بازدید از گروه سایپا، خواهان فراوری 10 هزار خودرو سایپا به صورت CKD (قطعات منفصله) و CBU (خودروی کامل) شد.

14 مرداد 1401

مدیریت سیلاب در سازه های چند هزار ساله شوشتر

سیستم آبی تاریخی شوشتر (به انگلیسی: Shushtar Historical Hydraulic System) که به نام سازه های آبی تاریخی شوشتر نیز نامیده می شود، مجموعه ای به هم پیوسته از 13 اثر تاریخی شامل پل ها، بندها، آسیاب ها، آبشارها، کانال های دست کند و تونل های بزرگ هدایت آب است.

12 مرداد 1401

حاشیه های قرعه کشی لیگ برتر؛ رونمایی از جام قهرمانی

مراسم قرعه کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر عصر امروز برگزار گشت.

9 مرداد 1401

عقب ماندن خودروسازان از برنامه وزارت صمت

تعارض منافع، عدم داخلی سازی و تحریم ها شاید بتواند پاسخ هایی برای تبیین عقب ماندگی اوضاع فعلی صنعت خودرو ایران باشد، اما با بررسی های بیشتر به این نتیجه می رسیم که اتفاقاً انفعلال و بی برنامه بودن مسئولان، پدیده های بیشتری را توجیه می کند.

8 مرداد 1401

هایما به خط فراوری ایران خودرو باز می شود

هایما S7، یکی از پرفروش ترین کراس اوورهای ایران، آمده بود تا جایگزین سوزوکی ویتارا گردد. آغاز تحریم ها که خروج بسیاری از خودروسازان مطرح را از ایران در پی داشت، مشکلاتی در تأمین قطعات برای خودروسازان را نیز با خود به صنعت خودروسازی ایران آورده بود.

6 مرداد 1401

حاجی بابایی: یک ریال از محل فروش نفت باقی نمانده است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تخصیص 500 هزار میلیارد تومان یارانه در کشور برای امسال اطلاع داد و گفت: چون نتوانستیم اقتصاد را تقویت کنیم یارانه می دهیم.

3 مرداد 1401

بازیکن مورد نظر سرخابی ها شاگرد قلعه نویی شد

محمد خدابنده لو بازیکن فصل گذشته سپاهان اصفهان که عملکرد قابل قبول او باعث حضورش در تیم فوتبال امید ایران شد با وجود داشتن پیشنهاد از تیم هایی همانند پرسپولیس و استقلال تهران تصمیم گرفت به گل گهر سیرجان بپیوندد.

28 تیر 1401

قلعه نویی: خدمت به فوتبال از 100 سفر حج بهتر است

سرمربی گل گهر سیرجان می گوید بازی تیمش با آلومینیوم اراک سخت خواهد بود و امیدوار است هرکسی که لیاقت دارد، برنده این ملاقات گردد.

26 تیر 1401

صنعت چاپ در انتظار روزهای بلوغ

به گزارش خبرنگاران ، حمید فریور، کارشناس صنعت چاپ: صنعت چاپ در سالی که گذشت، فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرد، حمید فریور، کارشناس چاپ با ارسال یادداشتی به ایبنا به آنالیز این صنعت در خاتمه سال 1400 و آستانه سال 1401 به این مساله پرداخته است. متن این یادداشت...

13 تیر 1401

دومین همایش بین المللی توسعه صادرات صنایع پلیمری، مردادماه برگزار می گردد

دومین دوره همایش بین المللی توسعه صادرات صنایع پلیمری به همت انجمن ملی صنایع پلیمر ایران و حمایت کمیسیون توسعه صادرات اتاق ایران، مرداد امسال برگزار می گردد.

30 خرداد 1401

حصن کیفا و 13 دهکده غرق شده (قسمت اول)

آیا حصن کیفا نیز همان راستا شهرهای غرق شده را طی می نماید و مانند آن ها پر از رمز و راز می گردد؟

28 خرداد 1401

واردات سیب زمینی و گوشت گرم جهت کنترل قیمت بازار

تهران (پانا) - سخنگوی دولت مصوبات امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل قیمت بعضی اقلام اساسی از جمله سیب زمینی، گوشت و روغن نباتی و میوه شب عید را تشریح کرد.

7 خرداد 1401

اعلام توافق بر سر آتش بس 2 ماهه در یمن؛ صنعاء تایید کرد

فرستاده ویژه سازمان ملل در یمن از توافق صنعاء با دولت مستعفی و ائتلاف متجاوز بر سر توقف همه عملیات های نظامی و کاهش محاصره علیه یمن اطلاع داد.

6 خرداد 1401
تعداد: (94)