بهداشت دهان و دندان

راهکارهایی برای جلوگیری از زایمان زودرس

به تولد بین هفته های 22 تا 37 بارداری زایمان زودرس گفته می گردد. اگر چه دلیل آن دقیقا معین نیست، ولی عواملی نظیر ناهنجاری های رحمی، مسائل جفت و... می توانند در بروز آن نقش اساسی داشته باشند.

18 آبان 1400

دندانپزشکی پیشگیری برای بچه ها

دندانپزشکی پیشگیری برای بچه ها شامل مسواک زدن - تکامل دندانی- استفاده از نخ دندان -فلوراید- عادات دهانی -ارتودنسی -توجه والدین- رژیم غذایی - سیلانت ها و مراقبت های هنگام ورزش است. دندانپزشکی پیشگیری به کودک شما لبخندی زیبا می بخشد. بچه های که دهانی سالم...

29 شهریور 1400

تداوم اعتراضات علیه شبه نظامیان واشنگتن در شمال سوریه

منابع سوری از ادامه اعتراضات ساکنان منبج و حومه آن علیه شبه نظامیان وابسته به آمریکا اشاره و اعلام کردند که وعده های این شبه نظامیان محقق نشده است و مردم بر بیرون راندن اشغالگران اصرار دارند.

25 تیر 1400

تقویت سیستم ایمنی به یاری آب!

خبرنگاران : آب برای بدن از اهمیت بالایی برخوردار است و نوشیدن آن به تقویت ایمنی بدن نیز یاری شایانی می نماید، البته برای تقویت سیستم ایمنی با آب باید به نکاتی توجه داشت.

10 دی 1399

جزئیات هفدهمین فراخوان جذب اعضای هیئت علمی علوم پزشکی اعلام شد

هفدهمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی به همراه شرایط عمومی و اختصاصی جذب در این دوره منتشر شد.

4 آذر 1399

نشانه هایی که می گویند بیش از حد چربی مصرف می کنید

عصر ایران/ میزان بیش از حد از هر چیزی، حتی موارد مفید، خوب نیست. چربی اشباع که به میزان زیاد در گوشت و فرآوردهای جانبی حیوانی مانند پنیر و لبنیات وجود دارد، یکی از مواردی است که نباید در مصرف آن زیاده روی کرد. چند نشانه کلیدی وجود دارند که می توانند به مصرف...

12 مهر 1399

کرونا کدام آزمون های کشوری را لغو کرد؟ ، اعلام جدیدترین زمان برگزاری کنکور های 99

با شیوع بیماری کرونا بیشتر آزمون های سراسری دانشگاه های کشور از اسفندماه 98 تا پایان اردیبهشت ماه 99 لغو و تاریخ جدید برگزاری آن ها اعلام شد.

25 خرداد 1399