اختصاص 180 میلیاردریال اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری

به گزارش وبلاگ ساده، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: 180 میلیاردریال اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری در زنجان تخصیص یافت.

اختصاص 180 میلیاردریال اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری

آقاجانلو گفت: از محل اعتبارات محرومیت زدایی ملی، 180 میلیاردریال برای اجرای طرح های آبخیزداری کنترل سیلاب و آبخوانداری در استان در اختیار منابع طبیعی قرار گرفت.

او می گوید: 100 میلیارد تومان اعتبار نیز از مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان برای اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری استان بود که 25 میلیارد تومان از آن تخصیص یافته است.

به گفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان این اعتبارات برای کنترل سیلاب های حوزه های آبخیز شهری در حوزه های آب بر طارم و آبخیز شهری ابهر هزینه می شود.

آقاجانلو گفت: مجموع اعتباراتی که از محل اعتبارات سال 1400 و احتساب اعتبارات استانی در اختیار ما قرار گرفته، 600میلیارد ریال است.

او می گوید: شرایط کم آبی، تأمین آب کشاورزی، تغذیه آبخوان ها و فرسایش خاک در منطقه ها از جمله ملاک های انتخاب حوزه ها برای اجرای طرح های آبخیزداری است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، با بیان اینکه ساماندهی و حفاظت حاشیه رودخانه ازجمله اقدامات شاخص در سال های أخیر از طریق این اداره کل بوده است، گفت: افزایش حجم آب از مهمترین اولویت های اجرایی طرح های آبخیزداری است.

وبلاگ ساده زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص 180 میلیاردریال اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 180 میلیاردریال اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید