صالحی: زیرساخت های صنعت هسته ای با وسواس بسیار حفظ شد

به گزارش وبلاگ ساده، ایرنا نوشت: رییس سازمان انرژی اتمی گفت: زیرساخت های صنعت هسته ای با وسواس بسیار حفظ شد و چنانچه مقامات و تصمیم سازان ارشد نظام امری را به مسوولان صنعت هسته ای تفویض نمایند در زمانی کوتاه، هنگامه ای بزرگ برپا خواهد شد.

صالحی: زیرساخت های صنعت هسته ای با وسواس بسیار حفظ شد

علی اکبر صالحی روز شنبه در آیین پانزدهمین سالروز ملی فناوری هسته ای ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: به رسم حق شناسی از هدایات و ارشادات راهگشای رهبر حکیم فرزانه انقلاب و حمایت های ریاست جمهوری در راستا تثبیت و توسعه دستاوردهای صنعت هسته ای سپاسگذاری می کنم.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر به رغم همه محدودیت ها و فشارهای ناشی از اعمال تحریم های غیرقانونی و ظالمانه از سوی بدخواهان ایران اسلامی طرح ها و پروژه های مختلف در حوزه های متعدد و متنوع علوم هسته ای با قدرت و صلابت و نیز به عطف توجه به رهیافت های اصولی اسلامی و رویکرد خردمندانه دولت محترم مبنی بر اجرای سیاست تعامل سازنده با دنیا مورد پیگیری قرار گرفته است.

رییس سازمان انرژی اتمی افزود: پس از تصویب قانون و اجرای صحیح و دقیق مفاد آن توسط سازمان انرژی اتمی، این حقیقت بر همگان هویدا شد که زیرساخت های این صنعت ملی با وسواس بسیار حفظ شد و چنانچه مقامات و تصمیم سازان ارشد نظام امری را به مسوولان صنعت هسته ای تفویض نمایند در زمانی کوتاه، هنگامه ای بزرگ برپا خواهد شد.

صالحی ادامه داد: در این میان معرفی 133 دستاورد جدید به ویژه در حوزه توانمندی های بخش سلامت،صنعت، کشاوزی و نیز کمک رساندن به طرح های تامین انرژی در سطح ملی گواهی روشن بر این مدعاست که این کاروان را سر باز ایستادن نیست.

وی افزود: از جمله ارتباطات امن کوانتومی نکته ای است که از نظر اهل فن و دوستداران فناوری های نوین، دور نخواهد ماند.

رییس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: یکی از ثمرات دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای سرریز دانش هسته ای و زمینه سازی برای شکوفایی دیگر صنایع راهبردی و علوم کاربردی در پهنه ایران اسلامی است.

صالحی گفت: ما بر سر آن هستیم تا ضمن پایبندی به قوانین و تعهدات بین المللی و تعامل با دنیا بر اساس سه مولفه عزت، حکمت و مصلحت بر توفیقات و دستاوردهای خود بیفزاییم. ناگفته پیداست که ما همچنان به تداوم یافتن حمایت های بزرگان و مردم شریف و عزیزمان نیازمندیم و یقین داریم که در سایه تقویت روحیه وحدت، همدلی و پایبندی همگانی به شعار اتحاد ملی و انسجام اسلامی بیش از پیش در تحقق اهداف کلان نظام در این عرصه راهبردی پیروز خواهیم بود.

ادامه دارد

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "صالحی: زیرساخت های صنعت هسته ای با وسواس بسیار حفظ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی: زیرساخت های صنعت هسته ای با وسواس بسیار حفظ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید