نرم افزار و اپلیکیشن

چگونه در سریع ترین زمان، بلیط هواپیما بخریم؟

سفر هوایی با هواپیما، یکی از راحت ترین روش های سفر است. حال این روش راحت سفر، با خرید آنلاین بلیط هواپیما در سریع ترین زمان ممکن، راحت تر نیز خواهد شد. ما در این مقاله قصد داریم نکات مهمی را درباره خرید آنلاین بلیط هواپیما به شما بگوییم و در نهایت بگوییم...

6 تیر 1401

میزان گیری حرکات چشم با دستگاهی دانش بنیان دقیق تر می گردد

دستگاه رهگیر چشمی، سامانه حساس و مهمی برای معین موقعیت چشم و میزان گیری حرکات آن است که به وسیله محققان کشورمان بومی سازی شده است.

16 اردیبهشت 1401

ماجرای فراخوان ایران خودرو چیست؟، سکوت خودروسازان درباره تصادف بهبهان!

به گزارش خبرنگاران، اخیرا خبری منتشر شد که یکی از دو خودروساز اصلی کشور فراخوانی را مبنی بر مراجعه مشتریان برای بازبینی و به روز رسانی نرم افزارهای ACU به نمایندگی های خود ارائه نموده است. پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد که این شرکت ایران خودرو بوده است.

7 اردیبهشت 1401

دانلود مرورگر اینترنت کم حجم و سریع 3.7.0 XBrowser

نسخه نو مرورگر اینترنت کم حجم و سریع XBrowser - Super Fast & mini مخصوص اندروید را از اینجا دانلود کنید.

22 دی 1400

نظام مراقبت عفونت های بیمارستانی(5)

1. ریاست کمیته کنترل عفونت بیمارستانی دانشگاه به عهده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی می باشد. جلسات آن سه ماه یکبار تشکیل می گردد اما در صورت لزوم، تشکیل جلسه کمیته به درخواست رئیس یا دو نفر از اعضاء کمیته در هر زمان امکان پذیر است ؛...

18 مهر 1400

احراز هویت 86 درصد دانش آموزان در شبکه شاد، فعالیت 18 میلیون کاربر در این اپلیکیشن

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه 47 میلیارد پیغام در سال گذشته در شبکه شاد مبادله شده که اگر به تعداد دانش آموزان و معلمان تقسیم کنیم می توان گفت تقریبا هر شخص 4000 پیغام ارسال نموده است گفت: بعلاوه تا کنون 16 میلیارد فایل مبادله شده...

4 مهر 1400

29 شغل مجذوب کننده و پردرآمد در حوزه نویسندگی برای فریلنسرها

با شنیدن کلمه نویسندگی چه تصویری به فکر شما خطور می کند؟ برخی از افراد بلافاصله به یاد یک داستان نویس می افتند که پشت ماشین تحریرش نشسته و روی شاهکار ادبی خود کار می کند، مانند همینگوی یا سلینجر.

12 مرداد 1400

آنالیز میزان اثر بخشی نرم افزارهای اقتصادی در بانکداری

رپرتاژ آگهی - هنگامی که در رابطه با نرم افزارهای اقتصادی بحث می کنیم، نا خودآگاه ذهن های ما به سمت بانکداری کشیده می گردد، البته که این نرم افزارها در سازمان های مختلف هم کاربردهای خاص خود را دارند و به کار برده می شوند. در ادامه قصد داریم به این موضوع...

5 اسفند 1399

خبرنگاران آموزش در بانه به استودیو رفت

سنندج - خبرنگاران - نخستین استودیوی حرفه ای در راستای کیفیت بخشی به تولید محتوای آموزشی در دوران کرونا و ضرورت آموزش مجازی در بانه ایجاد شده تا محتوای آموزشی به شیوه ای نوین برای تاثیر بیشتر تولید شود.

22 بهمن 1399

افزایش قیمت عناوین انحصاری ps5

در حالی که قیمت استاندارد بازی های کنسول های نسل جدید قرار شده مطابق با 70 دلار باشد، گزارش ها حاکی از آن است که شرکت سازنده کنسول پلی استیشن 5، سونی، میخواهد پیش از تعیین کردن قیمت نهایی بازی های معمولی، مبلغی را برای عناوین انحصاری خود در نظر بگیرد.

7 بهمن 1399

تحقق رویای خودروهای خودران در مراحل پایانی

تسلا از نسخه هوشمند خودران برای خودروهای خود رونمایی کرد.

6 آذر 1399

درخواست وزیر ارتباطات برای صنعتی شدن تعرفه برق دیتا سنترها

وزیر ارتباطات با ارسال نامه ای از وزیر نیرو درخواست کرد که محاسبه تعرفه برق مراکز داده (دیتا سنتر) همانند تعرفه برق صنعتی انجام گردد.

17 مهر 1399

اپل نخستین شرکت دو تریلیون دلاری جهان شد

برای نخستین بار در تاریخ، مجموع ارزش سهام یک شرکت از رقم دو تریلیون دلار عبور کرد.

15 مهر 1399

ارزش بیت کوین سال جاری دو برابر می گردد

بلومبرگ ظاهرا موضعی مخالف شرکت خدمات اقتصادی گلدمن ساکس در آمریکا اتخاذ نموده و در یادداشتی که روز سه شنبه این هفته منتشر کرد مدعی شد ارزش بیت کوین سال جاری به رقم 20 هزار دلار می رسد .

14 مرداد 1399