بازاریابی و فروش

تاکید بر استفاده از ظرفیتهای جامعه عشایری برای توسعه منطقه ها نمونه گردشگری

ایلنا/ براساس خبرهای بدست آمده، تاکید بر استفاده از ظرفیتهای جامعه عشایری برای توسعه منطقه ها نمونه گردشگری صورت پذیرفت.

7 آذر 1401

حاشیه های قرعه کشی لیگ برتر؛ رونمایی از جام قهرمانی

مراسم قرعه کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر عصر امروز برگزار گشت.

9 مرداد 1401

هایما به خط فراوری ایران خودرو باز می شود

هایما S7، یکی از پرفروش ترین کراس اوورهای ایران، آمده بود تا جایگزین سوزوکی ویتارا گردد. آغاز تحریم ها که خروج بسیاری از خودروسازان مطرح را از ایران در پی داشت، مشکلاتی در تأمین قطعات برای خودروسازان را نیز با خود به صنعت خودروسازی ایران آورده بود.

6 مرداد 1401

حاجی بابایی: یک ریال از محل فروش نفت باقی نمانده است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تخصیص 500 هزار میلیارد تومان یارانه در کشور برای امسال اطلاع داد و گفت: چون نتوانستیم اقتصاد را تقویت کنیم یارانه می دهیم.

3 مرداد 1401

تورهای تابستانی و توصیه هایی برای خرید اینترنتی این تورها

با فرارسیدن تابستان و ایام اوج سفرهای داخلی و خارجی، رئیس جامعه گردشگری الکترونیکی ایران درباره سایت های نامعتبر خدمات گردشگری هشدار داده است و توصیه هایی را برای خرید اینترنتی تورهای تابستانی دارد.

23 تیر 1401

صنعت چاپ در انتظار روزهای بلوغ

به گزارش خبرنگاران ، حمید فریور، کارشناس صنعت چاپ: صنعت چاپ در سالی که گذشت، فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرد، حمید فریور، کارشناس چاپ با ارسال یادداشتی به ایبنا به آنالیز این صنعت در خاتمه سال 1400 و آستانه سال 1401 به این مساله پرداخته است. متن این یادداشت...

13 تیر 1401

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش یکساله سایپا؛ ساعت 20 امشب

خبرگزاری خبرنگاران-قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله 6 محصول سایپا در هفته اول اسفند ماه 1400 انجام شد که اسامی منتخبان پس از تائید نهایی نهاد های نظارتی ساعت 20 امشب منتشر خواهد شد.

3 تیر 1401

وزیر کار: 23درصد مشاغل بعضی از کشورهای پیشرفته مشاغل خانگی است

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حمایت از مشاغل خانگی مطرح نمود که در اکوسیستم اشتغال ایران جای خالی توجه به مشاغل خانگی جدی است و در حالیکه 23 درصد از مشاغل کشورهای پیشرفته کسب و کار خانگی است در ایران گاها به این موضوع نگاه نازلی وجود دارد.

24 خرداد 1401

حاکمیت رکود بر بازار لوازم خانگی

بازار لوازم خانگی بیرجند رکود را تجربه می نماید و گویا قیمت ها حدود 10 تا 15 درصد افزایش داشته است.

13 خرداد 1401

میزان گیری حرکات چشم با دستگاهی دانش بنیان دقیق تر می گردد

دستگاه رهگیر چشمی، سامانه حساس و مهمی برای معین موقعیت چشم و میزان گیری حرکات آن است که به وسیله محققان کشورمان بومی سازی شده است.

16 اردیبهشت 1401

آینده بیت کوین چه خواهد شد؟

تهران (پانا) - کارشناسان پیش بینی می نمایند که قیمت بیت کوین تا سرانجام سال 2022 به بالاترین حد خود خواهد رسید و این پیش بینی 93 هزار و 717 دلار است که بیش از 20 هزار دلار بالاتر از بالاترین رکورد فعلی آن در نوامبر است.

16 اردیبهشت 1401

100 سالگی هیلتون، غولی که صنعت هتل را متحول کرد

هتل هیلتون را کنراد هیلتون اهل تگزاس تأسیس کرد که به لطف نوآوری ها و حضور بازیگران هالیوود و چهره های سرشناس در آن، تحول چمشگیری در صنعت هتل به وجود آورد.

12 اردیبهشت 1401

راه اندازی موزه تخصصی خاتم در شیراز

با توجه به قدمت هنر خاتم کاری در شیراز، موزه تخصصی خاتم در این شهر راه اندازی می گردد.

23 فروردین 1401

عدم ثبت جهانی طاق بستان به علت وجود مغازه ها در حریم آن

طاق بستان قرار بود روزی در لیست میراث جهانی یونسکو قرار گیرد اما مغازه های کبابی و خانه های اطراف آن مانع این اقدام هستند و مسائل فراوانی نیز برای این اثر مهم تاریخی ایجاد نموده اند.

9 بهمن 1400

خروج 97 درصدی از بازار سهام

حالا 14 هفته متوالی است که شاهد فرار این دسته از بورس بازان از بازار سهام هستیم. در این میان بررسی ها نشان می دهد حدود 97 درصد سرمایه های خردی که در دوره اوج سال 99 یعنی از ابتدای آن سال تا زمان رسیدن شاخص کل به قله 2 میلیون و 78 هزار واحدی به گردونه معاملات سهام...

29 دی 1400

نمایش وارونه معاملات مسکن

بازار معاملات مسکن در بعضی از منطقه ها شهر تهران در حالی این روز ها با نمایش وارونه شرایط موجود از سوی بعضی واسطه ها روبرو شده است که دست کم سه علامت نشان دهنده فضای غیرهیجانی در بازار ملک است.

30 آبان 1400

با خودروهایی با پنل های خورشیدی آشنا شوید! صنعت خودرو، تخت گاز به سمت فناوری

هیوندایی این شرکت کره ای فراوری خودرو می گوید اگر این پنل خورشیدی برای 6 ساعت در معرض نور خورشید قرار بگیرد، 60درصد انرژی باتری این خودرو تامین می گردد. در واقع با این پنل خورشیدی این خودو می تواند سالانه حدود 1300کیلومتر تردد کند. قرار است گزینه پنل خورشیدی...

16 مهر 1400

توسعه بهره برداری مالی از ذخایر ژنتیکی7 گونه جانوری و گیاهی بومی ایران

با حمایت معاونت علمی و فناوری، 7 گونه جانوری و گیاهی برای افزایش بهره برداری مالی از ذخائر ژنتیکی در کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

10 شهریور 1400

29 شغل مجذوب کننده و پردرآمد در حوزه نویسندگی برای فریلنسرها

با شنیدن کلمه نویسندگی چه تصویری به فکر شما خطور می کند؟ برخی از افراد بلافاصله به یاد یک داستان نویس می افتند که پشت ماشین تحریرش نشسته و روی شاهکار ادبی خود کار می کند، مانند همینگوی یا سلینجر.

12 مرداد 1400

28 حوزه صنایع نرم و خلاق معرفی گشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، صنایع نرم و خلاق در برخی کشورهای توسعه یافته سهم بسیار قابل توجهی از تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص داده است. بر این اساس ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، تلاش دارد تا با...

26 خرداد 1400
تعداد: (42)